Niki, hızlıca telefonunu açmış ve ses çıkaramadığı için telefonu çektiği yerde bırakmış ve yanımıza gelmişti.
"Ambulansı neden arıyorum ki?" ~Niki
Sunghoon, iki eli ile yerde yatan kadını göstermişti. Niki'de anladığını söyleyip, bana dönmüştü.
"Ne olmuş?" ~Niki
"Dersi dinleseydim ne olduğunu söyleyebilirdim." ~Cheonsa
"Dersi dinlemedin mi?!" ~Niki
"Bağırmasana be çocuk(!)" ~Jay
Jay hemen Niki'yi uyarmıştı. Hem neden gereksiz yere bağırıyordu?
"Sanki her öğrenci her dersi saniyesi saniyesine dinliyor Niki." ~Cheonsa
Dedim, bıkkınlıkla. Haklıydım bence.
"Niki korece dersini bile dinlemediği için... Senin dersleri dinlememen ona şaşırtıcı geldi." Dedi Sunghoon, Niki'nin omzuna elini koyarak.
"Bir durumumuza bak, birde konuştukları şeye... Tanrı aşkına ben neden buraya geldim ki?"~Jay
Jay, kısaca boş yaptığımızı söylüyordu herhalde. Ama evet, haklıydı. Boş yapıyorduk.
"Sizce polisler yerimizi bu şekilde bulur mu?" Diye sordum, üçünden birinin cevap vermesini bekliyordum. Üçü de sessiz kalınca, benim gibi onlara bakan çocuğa döndüm.
"Korkuyor musun?"~Cheonsa
Gülerek kafasını iki yana sallamıştı. Benden daha cesurdu kesinlikle. Çünkü ben korkuyordum. Buradan çıkabilecem miydik? Herkes iyi olacak mıydı?
Yere çöktüm ve sırtımı duvara yasladım. Soğuk mermerler, bu havada beni ne kadar titretse de, telaşımdan ve korkumdan bu pek umrumda değildi.
Kafamı da sırtımı yasladığım mermerlere yasladım ve gözlerimi kapattım. Korkuyordum. Yanımda ki küçük çocuktan fazla korkuyordum. O korkmuyordu bile. Neden korkuyordum? Beni bu kadar korkutan şey neydi?
Düşünüyordum, ama düşündükçe boğazımda bir yumru oluşuyordu. Neydi beni bu garip hâle sokan şey?
"Heeseung hyung(!)." ~Jay
Jay'in telaşlı sesi ile gözlerimi açmış ve yerimden hızla kapıya fırlamıştım.
"Ne oluyor?" ~Cheonsa
"Yok bir şey. Siz ikiniz geri de durun Cheonsa. Hadi."~Sunghoon
"Sunghoon, ne olduğunu söyler misin(!)?" ~Cheonsa
"Cheonsa sadece şu lanet kapıdan uzak dur(!)." ~Jay
Jay'in beni azarlaması ile, daha da hırslanmıştım. Ne olduğunu soruyorum değil mi? Cevap verseniz ölür müsünüz?
Niki'den telefonumu isteyecektim. Aklımda bir şey vardı. Ama o kadar vaktim yoktu bu meraka karşın. Bende Jay ve Sunghoon'un arasından baktım.
"Noona-nim, ne yapıyorsun(!)?" ~Niki
"Bakmaya çalışıyorum Niki." ~Cheonsa
Gördüğüm şeyle, sanki beynimden vurulmuş gibi olmuştum.
Adam dolu silahı doğruca Heeseung'ın kafasına dayamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape Game ⚜ENHYPEN⚜ ✔ (Düzenleniyor)
Fanfiction❗𝐵𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚 𝑠𝑎𝑦ı𝑠ı 𝑠𝑖𝑧𝑖 𝑘𝑜𝑟𝑘𝑢𝑡𝑚𝑎𝑠ı𝑛, 𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚𝑙𝑒𝑟 𝑘ı𝑠𝑎. Hadi sizinle bir oyun oynayalım, yerinde acılı, yerinde duygusal, yerinde kötü, yerinde eğlenceli. Ama her oyun gibi, bu oyunun da kuralları var. Kurallar şunlar; a...