24. Bölüm: Çatal

538 80 86
                                    

"Jungwon."

Sınıflarının kapısından içeri sesleniyordum ama onca gürültüde benim kısık sesim duyulması imkansız kalıyordu.

"Sunoo."

Bağıramazdım çünkü dün koskoca bir sınıfa zaten rezil olmuştum. Yine dikkatleri üstüme çekemezdim.

Sadece onlarla vakit geçirmek istiyordum, hepsi bu. Kafama taş düşmemişti, onun yerine Heeseung'ın Samchun'unun eli gelmişti. Iron Man'di galiba Samchun'u.

"Birini mi bekliyorsun?"

Bu da, her sınıfta olan kapı bekçisiydi. Kapının önünde durur, birisi gelirse kimin için geldiğini sorardı.

"Evet." ~Cheonsa

"Geliyor mu? Gelmiyorsa kapıyı kapatıcam."

"Şey... Beni daha fark etmediler." ~Cheonsa

"Seslenmedin mi?"

"Sesledim... Ama duymadılar." ~Cheonsa

"Biri kim? Ben çağırayım."

"Jungwon." ~Cheonsa

"Ne?.. Kızlardan bekliyorsun samıştım."

"Zorunda mıyım? Olamaz mı?" ~Cheonsa

"Sadece, garip. Neden peki? Yani Jungwon'un pek kız arkadaşı yok. Genelde Niki ve Sunoo ile takılır."

"Niki'yi tanıyor musun?" ~Cheonsa

"Ufak mutant o. Benden uzun. Ama küçük. Her neyse, kaçıncı sınıfsın?"

"Aynı." ~Cheonsa

"Demek öyle... Kimsin? Jungwon'u çağırayım."

"Cheonsa... Ama-(!)." ~Cheonsa

"Ama?"

"Kardeşin geldi de Jungwon'a." ~Cheonsa

"Kuzeni misin?"

"Hayır. Kardeşiyim." ~Cheonsa

"Sadece üvey abisi var diye biliyordum... Yalancı olmadığını nereden bilicem? Belki de senden rahatsız oluyordur."

"Öz kardeşiyim." ~Cheonsa

Zil çaldığı için sinirlenmiştim. Beni konuşturmuş, onlarla görüşmeme izin vermemişti. Her zaman mı gıcıktı bu kapıda bekleyenler?

"Öğle tenefüsünden önce ki tenefüs geri gelicem. O zaman geldiğimde onları çağırır mısın?" ~Cheonsa

"Çağırırım."

Bir özür dileseydin be orangutan kılıklı maymun.

"Ben Shiwoo bu arada. Yoo Shiwoo."

"Ben söyledim. Hatırlamazsan sen kaybedersin." ~Cheonsa

Çünkü kimse ile tanışmak gibi bir niyetim yok. Başımda ki bela mıknatısları yeterli. Herkese yardım etmeye çalışmak da yorucu bir şey.

Kimya dersi için çantamı tenefüse çıktığım ilk anda koşarak bıraktığım için, hemen kimya sınıfına gitmiştim. Bu sınıf değiştirme olayları da benim sinirimi bozuyor. Otur sınıfında işte, ondan güzeli ne? Birde en arka sırayı kapmak için ayrı uğraşıyorum.

Escape Game ⚜ENHYPEN⚜ ✔ (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin