188. Bölüm: Arkadaş

121 21 214
                                    

Bölüm şarkısı: Some - Bolbbalgan4

Sınır: 100 yorum

Artık sınırda bundan aşağı inmeyeceğim. Hatta başkalarını da kitanın tanıtım bölümüne etiketleyebilirsiniz. Çünkü açıkça konuşalım, burada 5-6 kişiyiz. Ve ben sizden 100 yorum istiyorum, biraz bencilce, değil mi? Ama sizde de potansiyel var sadece boş da yapabilirsiniz ama siz sadece kurgu ile ilgili 140 yorum yapıyorsunuz. Demekki yapılabiliyormuş? Yani sizden arkadaşlarınızı tanıtım bölümüne etiketlemenizi istiyorum.

2. Kitapta da bu yorum sınırı 100 olacak ama yazmayacağım. Buradan bilip gidin. Orada bu tarz notları yazacak mıyım bilmiyorum. Belki arada bir...

Ama şundan emin olun ki, orada yazdığım tanıtım bölümü yüzünden kimileri bana çok haklısın derken kimileri de linç edecek. Dediklerin birbirine ters düşüyor diyecek. Çünkü mesajı anlamayanlar olacak. Ama anlaşılmayacağını düşünmüyorum. Bence gayet açık yazdım.

Bunun altına nasıl çilekli sütlü bu kutucuğu koyuyorsam orada da olacak. Saçma bir istek ama bölümün başlığı hakkındaki teorilerinizi yazmanızı isteyeceğim bu kutucuğa. Bu sayede bu kurguyu ben yazsam da, sizin fikirlenizle gelişecek. Sonuçta ortaya sizlerin istemeyeceği bir şey çıkarmak istemem. Çok boş yaptım... İyi okumalar.

"Sana beceremeyeceğini söylemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sana beceremeyeceğini söylemiştim." ~Yeonjun

"Ama bir kere çok iyi oynadım! Heeseung'da şahit!" ~Cheonsa

Kendimi onaylamak için kafasını bacaklarıma koymuş olan Heeseung'a indirdim gözlerimi.

Geç bile kaldın sevgilim...

"Böyle rahat mıdır acaba?" ~Cheonsa

"Rahat olmasa uyuyamazdı." ~K

"Yo uyurdu. Çok uyku sıkıştırınca insan her şekilde uyur. Hem çocuk hasta. Rahat olsa da olmasa da çok çabuk uyuyakalacaktı zaten. " ~Yeonjun

"Pisliksin Jun!" kızaran burnum ve dolan gözlerimle K'e yalvarır gibi baktım.

Telaş ediyordum çünkü Heeseung'ın rahat etmesini istiyordum. Üstelik hasta olduğu için bir yerinin ağrıması daha da kötü olurdu.

"Tamam, tamam. Sorun yok. Onu uyandırmak istemiyorsan sadece ona dokun. Hareket ederse kendini rahat hissedeceği bir pozisyona girer ve uyumaya devam eder. Veya uyandır ve odana gidin. Nasıl olsa uyanmak zorunda kalacak. Yeonjun ile sarılıp uyumak istediğini sanmıyorum." ~K

K oni-chan'a bilge biriymiş gibi saygı duyan sulu bakışlarımı sunduktan sonra aynı sulu gözlerimle tekrar Heeseung'a baktım.

Emin olamıyorum... Uyandırmalı mıyım? Yoksa sadece dokunmalı mıyım?

Uyandırsam iyi olur... Daha fazla rahatsız olmasını istemiyorum. Sonuçta hareket etse bile yine rahat bir pozisyona giremeyebilir. Ve bir yerleir ağrıyabilir. Zaten hasta, ağrı katlanılmaz olur. Bunun olmasını istemiyorum.

Escape Game ⚜ENHYPEN⚜ ✔ (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin