105. Bölüm: Delice Bir Şey

144 30 114
                                    

Tam önümden iri yapılı bir adam geçiyordu ve ben bir daha vermemek üzere nefesimi tutuyordum. Jungwon'un "Niki kadar delice bir şey yapma" dediği o delice bir şey bu olsa gerek. İçeri girip Heeseung'ı bulmaya çalışmak da olabilir.

Adam önümden geçip gidince dikkatlice etrafa bakındım ve merdivenlere yönelip hızlıca çıktım. Bir sürü odacık vardı ama hepsinin boş olduğundan emindim. Tam kapısı olan bir oda görmüştüm ki, önünde iki adam olduğunu da görmemek imkansız olurdu.

Adamlardan biri benim olduğum merdivenlere doğru gelmeye başlayınca elim ayağım birbirine girdi ve geriye doğru adım atmaya çalışırken düştüm.

Hızlıca kalkıp alt kata indim ve diğer merdivenlere koştum. O adamın oradan indiğinden emin olduktan sonra bulunduğum merdivenlerden yukarı çıktım.

Biraz etrafa bakınınca kapısı olan oda ve odanın önünde ki adam ile aramda ki mesafenin en fazla 30 adım olduğunu anladım. O adam ve kapıyı benden ayıran tek şey duvardı.

Sağa dönmem o duvarı yok ediyordu adeta. O kadar yakındım.

O adamı kapının önünden nasıl uzaklaştıracağımı düşünüyordum. Ama hızlı düşünmezsem başıma bir şey gelecekti. Düşün Cheonsa, düşün! Sen akıllı bir kızsın... Bazen... Ama yine de bulabilirsin bir şeyler.

Yerde ki tüpü görünce yüzüme bir gülümseme yayıldı. Aklımdan bunun geçtiğine inanamıyorum ama... Yapacak bir şey yok.

Tüpü kaldırmaya çalışsam da kıpırdadığı yoktu. Şimdi ne yapacağım? Hadi bir şekilde buradan oraya taşıdım. Kaldırıp adamın kafasına nasıl vuracağım? Hadi vurdum... Ya adam ölürse?!

Saçmalama Cheonsa... Sen adamı ne öldüreceksin, ne de yaralayacaksın. Sadece bayıltacaksın. Kafası kanamaz umarım... Taşla vurursam kesin kanar. Ne yapacağım ben?!

Tava... Tava var! Belki PubG oynamıyorum ama işe yarayabilir, değil mi? Sadece yeteri kadar sert vurmam gerek. Bunun içinde sinirlenmem...

Tavayı alıp adama 4-5 adımlık bir mesafede durdum. Sinirlenmeliyim... Beni sinir edecek şeyler düşünmeliyim.

Birinin sütümü içmesi gibi. Mesela Sunghoon'un mint chocolarıma iğrenç diyip hepsini Sunoo'ya vermesi gibi. Niki'nin yanlışlıkla peluşumun kafasını koparması gibi. Kuzenimin geçen gün beni arayıp Heeseung'dan övgü ile bahsetmesi ve ondan hoşlandığını söylemesi gibi. Metroda Heeseung'a içine düşecek gibi bakıp aptal aptal gülen kızlar gibi. Ya da Mina'nın başka biri ile samimi olması gibi. Bunları kendime olduğu gün söylemeliyim! Ne çok biriktirdim!! Hepsine birer tekme vurmak istiyorum!! GAYET SİNİRLİYİM BENCE!!

Adamın yanına geçip tavayı sertçe kafasına vurdum. Adam orada yere yığılmıştı.

"Özür dilerim..." ~Cheonsa

Tavayı aldığım yere koydum ve adamı da tavanın olduğu yere sürükleyip yerde bulduğum örtüyü üstüne örttüm. Bu onu uyuyor gibi gösterirdi ve kimse şüphelenmezdi. Kendi bile ne olduğunu anlamazdı.

Kapıyı yavaş ve sessizce açtım. Oldukça geniş olan odaya bir göz attım. Ancak kapı tam açılınca görünebilecek olan duvar kenarında kafasını duvara yaslayıp oturan Heeseung'ı görmemle içeri girip kapıyı kapadım.

Escape Game ⚜ENHYPEN⚜ ✔ (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin