Ölmedim henüz merak etmeyin :)
Sadece üyelerin covid haberini alınca yine saçma sapan bana olmuş gibi ateşlenecek kadar üzüldüm. Sonra biraz daha iyi oldum En-O'Clock izleyerek. Sonra geldim zaten, ama sonra okul telaşı derken yine puf! Yok oldum! Ama yine geldim, kurtulamadınız benden sjncjsnxkancjaHer neyse, size sorum şu (bu aynı zaman da Spoiler) ; okul gezisindeki son günlerini yaşıyorlar jojuklarımız. (15 bölüm sürecek gezi, yuh yani bana...) ve gezide bütün öğrencilerin ikişerli takım olup, bir oyun oynatacağım. Oyun dediğim yarış gibi bir şey. Siz anlamışsınızdır. Ama oyuna karar veremedim. Ve... Sizce Cheonsa kimle eş olmalı? Yani bu ikisini söylerseniz sevinirim. Bölümle mutluluklar :)
***
"Sonra?" ~Geonu
"Sonra vurdum bende. Ne yapabilirim?" ~Cheonsa
"Çok canı yandı mı?" ~Geonu
"Burnu kanadı... Yanlışlıkla elim burnuna çarpmış." ~Cheonsa
Geonu kahkaha atmamak için kendini zor tutarken, önümdezdekiler arkasını dönüp bana bakmaya başladılar.
"Elin ağır mı ki?"
"Değil. Elimde takmaya çalıştığım taşlı kolye vardı. Taşları da çarptı burnuna." ~Cheonsa
"İki kolye birden nasıl takabiliyorsun? Ben bir tane zincir takmayı bile sevmiyorum. Siz kızlar fazla süslüsünüz."
"O zaman dön önüne. O senin sunbae'n oluyor." ~Geonu
"İkinci sınıf... Özür dilerim sunbae-nim..."
"Yanımda son sınıf varken ikinci sınıf olmam bir şeyi değiştirmez." ~Cheonsa
"Geonu sunbae cidden çok popüler. Okulun en populer 22 erkeği arasında. 23'tü ama biri okuldan ayrıldı. Onlara I-Landers diyoruz."
"Okulda popüler değilim ben yanlızca-" ~Geonu
"Binada bile popüler. Ama fazlası değil."
Büyük ihtimalle bunu diyen de bir son sınıftı ki böyle rahat konuşmuştu.
"Evet çocuklar, burada biraz dinleneceğiz. 20 dakika sonra herkesi otobüste görmek istiyorum." ~Felsefe öğretmeni
Otobüsten inmeye niyetim yoktu. Aç değildim yada tuvalete gitmeme gerek yoktu. Hava almaya da ihtiyacım yoktu çünkü zaten gezinin amacı buydu.
"İnmeyecek misin?" ~Geonu
"Hayır." ~Cheonsa
"Sen bilirsin." ~Geonu
Geonu geçtikten sonra, yerime geri oturmuş, kafamı iyice koltuğa yaslayıp gözlerimi kapatmıştım. Sonunda sessizlik...
Birinin nefesini yüzümde hissedince gözlerimi açtım. Kimdi bana bu kadar yakın olan?
"Biraz hava almalısın. Hadi inelim." ~Heeseung
"Bunu yapmak zorunda mısın?" ~Cheonsa
"Neyi?" ~Heeseung
"Bu kadar... Yaklaşmak zorunda mısın?" ~Cheonsa
"Evet. Bu heyecanlanmama sebep oluyor. Ve iyi hissettiriyor." ~Heeseung
Ama benim neredeyse kalp krizi geçirmeme sebep oluyordu...
Elimden tutup her zaman ki gibi beni sürükledi ve otobüsten indik. Sürüklemeye devam ediyordu. Doğruca Enhypen'ın yanına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape Game ⚜ENHYPEN⚜ ✔ (Düzenleniyor)
Fanfiction❗𝐵𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚 𝑠𝑎𝑦ı𝑠ı 𝑠𝑖𝑧𝑖 𝑘𝑜𝑟𝑘𝑢𝑡𝑚𝑎𝑠ı𝑛, 𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚𝑙𝑒𝑟 𝑘ı𝑠𝑎. Hadi sizinle bir oyun oynayalım, yerinde acılı, yerinde duygusal, yerinde kötü, yerinde eğlenceli. Ama her oyun gibi, bu oyunun da kuralları var. Kurallar şunlar; a...