"Geldik..."
"Birisi... Bana su alsın." ~Yeonjun
"Bana da~ bana da~ lütfen~" ~Niki
Niki yalvarırcasına, sanki dilenirmiş gibi su istiyordu. Ondan önce, hâlâ nefes nefese olan Yeonjun'da istemişti. Bense nefes bile almıyordum. Buraya gelmek zorunda mıydık?
"İyi misin? İstersen hepsini bir şekilde ayağa kaldırayım, ileri de başka bir yer daha var. Oraya gideriz."
"Hayır... Daha fazla yorulmayın. Sorun yok." ~Cheonsa
İçeriye girdim, bende olmayan bir cesaret ile. Ben onların gözünde, annesini öldüren kızdım. Kardeşini kaybetmek onun için de kolay değildi. Hakkı vardı belki de bana böyle davranmakta.
"Teyze..." ~Cheonsa
"Yine mi geldin sen? Ne var? Yemek mi isteyeceksin? Okul ihtiyaçların mı var?"
"Sadece... Arkadaşlarım için su isteyecektim." ~Cheonsa
Camdan, dışarıdaki çardağa yorgunluktan yapışmış olan çocuklara baktı.
"Yanlarına geç."
Kafamı olumlu anlamda aşağı yukarı salladım ve yanlarına geçtim.
"Sularınız geliyor. Çok içmeyin. Sonra yüreyemezsiniz." ~Cheonsa
"Bugün... Bunların olacağı... Hemde bu saatte... Hiç aklıma gelmezdi." ~Jake
"Hangimizin gelirdi Jake? Müneccime mi benziyoruz?" ~Jay
Kuzenim gelmiş ve hepsine bir bakış atmıştı. Sonra da Jungwon ile koruyucu melek gibi olan çocuğun arasına oturmuştu.
"Çok yorulmuş gibisiniz... Boyun uzunmuş. Yakışıklısın da. Ben Miyoon."
Jungwon gülmemek için kendini zor tutuyor gibiydi. Koruyucu melek gibi olan çocukta ne cevap veriyordu, ne de Miyoon'un yüzüne bakıyordu.
"Herkesle konuşmaz." Jungwon sonunda konuşup, gülmemek için zor tuttuğu kendini salmıştı.
O sırada teyzem de suları getirip içeri geçmişti tekrar.
"Adı ne peki?" Miyoon'un bu sorusunu bende merak ediyordum.
"Konuşmuyorsa, adını söyleyemez." ~Jungwom
"Sen söyle o zaman." ~Miyoon
Jungwon bu işin uzayacağını anlamış ve bana dönmüştü.
"Off..." ~Jungwon
Geri Miyoon'a dönmüş ve konuşmuştu; "O söylemiyorsa, bize söylemek düşmez."
"Peki... Cheonsa, bir işe yara ve bana-" Yanındaki, ona göre "uzun boylu ve yakışıklı" çocuk kalktığı gibi, lafı yarıda kalmıştı.
Beni itekleyerek marketin içine götürmüştü.
"Kuzenin mi?"
"Evet. Senden hoşlandı gibi." Diyerek gülümsememi tutamamıştım.
"Hadi atıştırmalık alalım."
"Fazla bir şey alma-" ~Cjeobsa
"Sen bir şey ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape Game ⚜ENHYPEN⚜ ✔ (Düzenleniyor)
Fanfiction❗𝐵𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚 𝑠𝑎𝑦ı𝑠ı 𝑠𝑖𝑧𝑖 𝑘𝑜𝑟𝑘𝑢𝑡𝑚𝑎𝑠ı𝑛, 𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚𝑙𝑒𝑟 𝑘ı𝑠𝑎. Hadi sizinle bir oyun oynayalım, yerinde acılı, yerinde duygusal, yerinde kötü, yerinde eğlenceli. Ama her oyun gibi, bu oyunun da kuralları var. Kurallar şunlar; a...