HongJoong ve bir kız öyle mi? E ben bunu çok fena kullanırım ki! Elime büyük bir koz verdin HongJoong!
Ama bir sorun var.. HongJoong'un aşık olması beni neden ilgilendiriyor? Ya da Wonderland ile ne alakası var desem daha doğru olacak. Ben o kitabı tanıyorsam bu işin altından bir şey çıkacaktır ve çıkan şey pek iyi olmayacak.
O kitap her zaman bir felaketi gösterdi. Neden bu sefer romantik bir aşk hikayesini göstersin? Zaten çizim de pek normal değildi. Karada buluşmak varken neden kız su-
Kız suda. Sudaki kız. Deniz Kızı! Nasıl akıl edemedim! Bu bir deniz kızıydı! HongJoong bir deniz kızını seviyordu!
Ya da dengesiz ve farklı hareketlerine bakarsak bir deniz kızının etkisi altındaydı. Bu daha mantıklı çünkü o adamın aşık olacağını düşünmek... imkansızdı?
Bir kere kadınlara karşı kibar değildi. Sürekli bir tehdid havası, eli kılıcında geziyor. Yok, yok aşık olmamıştır.
Kaptanımız bir Deniz Kızı'nın etkisindeydi!
Dur biraz.. iyi de benim bildiğim Deniz Kızları, okyanusun iyi canlıları değil miydi? Sirenler kötüydü.. en azından ben böyle biliyordum.
O halde bir Siren'in etkisindeydi! Ya da gerçekten hasta olmuştu..
Amaaan! Ucu bana dokunmadığı sürece ne yaparsa yapsın!
"Son zamanlarda çok düşüncelisin.. Bir sorun mu var?"
Dümenin başındaki YunHo, harita masasının önünde oturan bana hitaben konuştuğunda ona döndüm.
"Sadece.. Ya! YunHo! Deniz Kızları ve Sirenler arasındaki fark nedir?"
"Deniz Kızları ve Sirenler mi? Neden soruyorsun?"
Canımı, gelecek olan herhangi bir tehlikeden korumak için. Sen cevap ver soruya YunHo! Yorma beni.
"Öylesine."
Tabii, içimden geçirdiğim her şeyi onun bilmesine gerek yoktu. Bilmesi gerektiğinde ona ben söylerdim.
Ufukta görünen kızıl bulutlara doğru baktı. Tanrım.. şu an dev yavru bir köpekçiğe benziyordu. 21. Yüzyıl için YunHo bir ulzzang olabilirdi ancak burada sadece bir dümenciydi. Harcanıyorsunuz bayım..
"Sirenler güzel sesleri ve efsunlu bakışlarıyla avlarını büyüleyerek avlar. Kadın ya da erkek olabilirler. Deniz Kızları ise sadece kadındırlar ve dost varlıklardır."
Efsunlu bakışlar öyle mi? Mesela mor renkli bir efsun mu?
Yanılmıyorsam salak Kaptanınız bir Siren tarafından efsunlandı. HongJoong'dan beklenmeyecek bir hareket. Onun gibi kurnaz bir korsan nasıl bir Siren avı olabilir!?
Umarım yanılıyorumdur çünkü bir insanın Siren avı olmaktan nasıl kurtarılacağını bilmiyorum.
Umarım üşütmüşsündür HongJoong, yoksa üzgünüm ama bu geminin kaptanı ben olacaktım.. Tabii sonra bunu başaramayıp gemiyi falan batırırdım ben, sen en iyisi kaptan olarak kal!
"Ama bir kaç rivayete göre kin tutan deniz kızlarının şeytani davranışlar sergilediğini duymuştum. Cidden neden soruyorsun?"
"Farkındaysan Sirenlerle dolu bir kayalığa gidiyoruz. Bir kaç bilgi almanın bana zarar vereceğini sanmıyorum!"
"Haklısın ama Sirenlerle dolu bir kayalık olduğu için San, sana zaten bir kaç teknik dersi verecekti."
Sus! Sus, konuşma! Her an burada belirebilir! Gemide tek normal insan yoktu ki! JongHo'ya aşırı normal etiketi yapıştırdım ama çocuğu gemide doğru dürüst göremiyorum bile. Ki görsem bile onlara tavırlı olduğum için soğuk davranıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pirate King // ATEEZ
Fiksi Penggemar"Wonderland neden önemli sizin için? Yani benim gitmek için nedenlerim varsa sizinde olmalı değil mi?" "Eldorado'yu biliyor musun? Altın şehir.." Biliyordum. Taşı toprağı altın olan bir yerdi ama o da aynı Wonderland gibi gizliydi. Varlığı yokluğu b...