Önlem aldım arkadaşlar nasıl ama smdndndncbhd
Doğrusunu söylemem gerekirse içinde Su tanrıçası olayları ve bizim cani kitap geçmediği sürece istedikleri gibi yazabilirler. Çünkü benim kitabım da orjinal bir kitap sayılmaz. Asıl konu sahibi Ateez biliyorsunuz. Ben sadece kendi kattıklarımla bunu hikayeleştirdim.
Bu konuyu burada kapatıp yine koymuş olduğum fotoğrafa bakmanızı istiyorum. Hani şey yazıyo ya
#218 Fantastik
Heh tam olarak oraya bakın. Belirtmeden edemeyeceğim fantastik kategorisinde 33 bin küsür kitap var. İlk bini geçin ilk 500'ün içindeyizz.
WuhuuuğKeyifli Okumalarr🥂
"Ah.. bu koltuğu özlemişim!"
Kendimi Ravn'ın kamarasındaki aşırı rahat koltuğa bıraktım. İşte aradığım huzur.. Beni burada bırakın ve gidin!
"Seni yeniden aramızda görmek güzel."
Ravn oturduğu sandalyesinde ellerini kavuşturdu ve dirseklerini masaya dayayıp bana samimi bir tebessüm sundu.
Ah.. ben de koltu- yani sizi gördüğüm için çok mutlu oldum kaptan.
"Aynı hisleri paylaşıyoruz kaptan."
"Ne oldu? Treasure sana yeniden mi ihanet etti?"
SeoHo yaslandığı tahta duvardan alaycı sesiyle konuştu. Başından beri Treasure'a geri dönmemi istememiş, onlarla yola devam etmemi önermişti.
Ravn bunun için hep gönüllüydü zaten. Bunu istesem hiç tereddüd etmeden denize açılırdı.
"Hayır, onları yola getireceğimi söylemiştim size SeoHo."
Evet, Tortugadan ayrılmadan önce onlara Treasure'un o korsanlar için cehennem olacağını söylemiştim. Belki cehennemleri olmamıştı ama onlara yeterince acı çektirdiğimi düşünüyordum.
Yani, başarmıştım!
"O halde sizi yeniden Şeytan üçgeninin ortasında bulma nedenimiz nedir?"
"Aslında ben de size aynı şeyi sormak istiyordum Kaptan. Rotanızın dışındasınız. Tortugadan sonra Doğu limanlarına gideceğinizi söylemiştiniz."
Biz, Treasure ile Tortugadan ayrılalı neredeyse bir ay olmuştu. Onların şimdiye Hindistan'da olmaları gerekiyordu.
"Evet, öyle ancak plan dahilinde olmayan aksaklıklar yaşadık."
Yüzümdeki gülümseme yavaşça kayboldu. Kaşlarım çatılırken ona sorunun ne olduğunu sorar gibi baktım fakat Ravn bu konu hakkında konuşmak istemiyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pirate King // ATEEZ
Fanfiction"Wonderland neden önemli sizin için? Yani benim gitmek için nedenlerim varsa sizinde olmalı değil mi?" "Eldorado'yu biliyor musun? Altın şehir.." Biliyordum. Taşı toprağı altın olan bir yerdi ama o da aynı Wonderland gibi gizliydi. Varlığı yokluğu b...