Yorumlar düştü mü ne? Oysaki sonlara doğru gelmiştik..
Yorum yapında az eğleneyim benn😁
Keyifli Okumalarr🥂
*
Liman halkı gün ışığıyla beraber gözlerini handa açmış ve şaşkınlıkla birbirlerine bakmışlardı. Bir çoğu deniz tanrısının intikamı hakkında bir şeyler zırvalıyordu. Tecrübe sahibi olan korsanlar bir şeyler döndüğünü anlayıp hızla küçük hanı terk etmiş, dışarıya çıkmıştı.Aniden hanı terkeden insan topluluğunu takip eden diğer bir kaç insan dışarıya birer birer çıkmış, yarısı yok olmuş ve ya ağır hasar almış ahşap binalarla karşılaştı. Binaların üstüne sonbahar olmasına rağmen kar düşmüştü.
Liman kasabası ince beyaz bir örtüyle kaplanmıştı.
"Hass**tir."
Belki de vermilmiş en mantıklı tepkiydi bu.
HongJoong'un gözleri hızla mürettebatında dolaştı. YeoSang ve MiRan hariç hepsi buradaydı.
"SeoHo nerede!?"
LeeDo'nun yüksek ve kalın sesini duyan Ravn hızla gözlerini önce mürettebatında sonrasında etrafta gezdirdi.
Liman yakınlarından gelen YeoSang ve onun sırtında taşıdığı SeoHo'yu gören Xion koşarak arkadaşının yanına gitti. Ardından onu takip eden Orion, SeoHo'yu daha sonradan fark edip hızlarını arttırmışlardı.
"Neler o- O iyi mi!?"
Xion'un sorusu, SeoHo'nun kısık iniltisiyle değişti. LeeDo arkadaşını YeoSang'ın sırtından indirirken yarasını görmemişti bu nedenle dikkatsizce onu sırtlanmıştı.
"Deniz cadıları.."
YeoSang'ın cevabıyla San, onun yakasından tutundu.
"O.. nerede?"
YeoSang derince yutkunurken herkes onun cevabını bekliyordu. Titrek gözleri mürettebatın üzerinde dolandı. Kızarık gözleri gören mürettebat akıllarındaki şeyin gerçek olmamasını umuyordu.
"Bilmiyorum."
San, cerrahın yakasını daha sıkı kavradı. Simsiyah gözlerini onun kızarık gözlerine dikti ve elinin altındaki bedeni sarstı.
"Bilmiyor musun!?"
Onun sert ve gür sesiyle az buz olan gürültü kesilti. Artık herkesin odak noktasıydı onlar.
"San, sakinleş."
SeongHwa'nın çabası boşaydı. San omzundan tutan kollardan kurtuldu ve elinin altındaki cerrahı bıraktı.
WooYoung, kendini kontrol edemeyen arkadaşını oradan uzaklaştırmaya çalışsa da bu imkansızdı. San sadece etrafa saldırıyordu.
"Hyung, neler oldu?"
En aklı başında olan JongHo olayları sorgulamaya başladı ancak YeoSang'ın konuşmaya gücü yoktu. O bile tam olarak ne olduğunu bilmiyordu ki.
'Onu tek başına bırakmamalıydım.' diye geçirdi içinden. Elinden bir şey gelmezdi belki ama kendisi iyi hissederdi. En azından o böyle düşünüyordu.
MinGi yerdeki tahta kalası sertçe tekmeledi. Bu sessizlikte neydi? Kimsenin söyleyecek bir şeyi yok muydu?
Orion bu karmaşaya daha sonra dahil olmak ve yaralı olan mürettebatlarını iyileştirmek amacıyla kendi inlerine çekilirken liman halkı da kendi tamiratlarını tamamlamak üzere ortadan kaybolmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pirate King // ATEEZ
Fanfic"Wonderland neden önemli sizin için? Yani benim gitmek için nedenlerim varsa sizinde olmalı değil mi?" "Eldorado'yu biliyor musun? Altın şehir.." Biliyordum. Taşı toprağı altın olan bir yerdi ama o da aynı Wonderland gibi gizliydi. Varlığı yokluğu b...