Absürt saatlerde bölüm atan kişi kimdir sorusunun yanıtı olan biricik yazarınız geri döndü! Çok oldu dimi? Üzgünümm..
*Yazım hataları müsait bir zamanımda düzeltilecektir.*
Medyaya dünyanın en güzel şarkısını bırakıyorummm
Keyifli Okumalarrr🥂
"Siz.. ben sinirlenmeden beni çözüyorsunuz. Hemen!"
Ellerimi sımsıkı saran halatı her ne kadar dondursam da bu, halatı sıkılaştırmak dışında bir işime yaramamıştı.
Ne olurdu çakma ile beden değiştirseydim!? Başıma bunlar gelmezdi!
Çatık kaşlarımla karşımdaki üçlüye bakıyordum. Eminim başı çeken kişi SeoHo idi çünkü diğerlerinin aksine kendinden emin bakışları vardı.
"Tabii, önce konuşmamız gereken şeyler var. Öyle değil mi Aurora?"
Aurora? Bu çocuk adımın Aurora olduğunu nereden biliyor? SeoHo?
"Ne demek istiyorsun?"
SeoHo küçük bir kahkaha attı ve sinirle kılıcına davrandı. Öfke dolu gözlerinde gördüğüm kararlılık beni korkutuyordu.
"Söyle bakalım cadı.. MiRan nerede?"
Karşındayım?
Böyle söylemek kolay olsa keşke.. ama olsundu. Bu hallerin gözlerimi yaşartıyor SeoHo.. bir daha yapma!
Seni yelken direğine bağlamaktan vazgeçtim SeoHo.. ama şey, bana cadı dediğin için seni döveceğim!
"Oradan bakılınca deniz cadısına mı benziyorum!?"
"Ne yapıyorsunuz siz?"
Tahta kapının gıcırtısı ve biricik ikinci kaptanım olan LeeDo'nun kalın sesi aynı anda küçük kamarayı doldurdu. Gözlerimin parladığına yemin edebilirdim.
"Kaptan size 'Uyanınca benim kamarama getirin.' dedi. Sorguya başlayın değil."
"Emre itaatsizlik bir yana beni esir aldığınız için ayrıca cezalandırılacaksınız.."
LeeDo'nun aynı bakışları beni bulunca derince yutkundum. Bir kere de hava atmama izin verin.. Bir defa!
Oturduğum yerden beni kolumdan çekerek kaldıran HwanWoong'a kısık gözlerle baktım. Koparsaydın kolumu?
Her neyse! Seni görmezden geliyorum çünkü koltuk- yani şey Ravn'ın yanına gidiyorduk. Çok sevgili biricik gözde kaptanım!
"Bütün bunlar bittiğinde ben de seni aynı şekilde bağlayacağım. Seni ve SeoHo'yu!"
HwanWoong söylediklerimi asla umursamadı. Hatta kolumu bırakıp beni itekleyerek kamaradan çıkardı.
ŞU LANET SU FORMU ŞU AN İŞİME ÇOK YARAYABİLİRDİ!
Halatları dondurmak maalesef bir işime yaramıyordu. Ally'nin bedeninde mutluydum ben! Bu paralel Aurora suya hükmetmemi engelliyordu. Sadece buz..
Zor bela çıktığımız güverte ile derin bir nefes aldım. Sonunda.. temiz hava!
Bir kaç saniyelik huzurumun katili Orion savaşçısından başka kimse değildi. Omuzlarımdan itekleyerek beni yönlendiriyordu.
"HwanWoong, yüzerek gemiye tırmanmak istemiyorsan beni ittirmeyi kes!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pirate King // ATEEZ
Fanfiction"Wonderland neden önemli sizin için? Yani benim gitmek için nedenlerim varsa sizinde olmalı değil mi?" "Eldorado'yu biliyor musun? Altın şehir.." Biliyordum. Taşı toprağı altın olan bir yerdi ama o da aynı Wonderland gibi gizliydi. Varlığı yokluğu b...