✖48.Bölüm✖

1K 75 106
                                    

Süprüüüüz! Bugün sınava girenler olmuş, moralinizi yükseltmeye geldim. Bir çeşit sınav hediyesi diyebilirizz.

Nasıl geçti? İyi miydi? Zor muydu? Tarzı sorular ve teselli sözcükleri yerine sizi bu şekilde rahatlatmak daha benlik geldi. Ayrıca belirtmek isterim ki zamanında 450 almış biri olarak lisedeki başarınız tamamen size bağlı olduğunu söyleyebilirim.

Ben o puanı almış olsam bile bir işime yaramadı yani:) Okullar nitelikli ve niteliksiz olarak ayrıldı ve aşırı ****** (sansür) bir sistem oluştu. Bu nedenle canınızı sıkmayınn! Daha önünüzde kocamaan bir 4 yıl var. Benim de öyle ehehe

Bu kadar konuşma yeter, şimdi sizi yeni bölümle baş başa bırakıyorumm ♥️

Keyifli Okumalaar🥂

"Küçük hanım! Tam olarak sizin istediğiniz gibi kıyafetleri az önce tüccardan satın aldım. Göz atmak ister misiniz?"

Tezgahtar kenarda asılı olan renkli elbiseleri gösterdi. Çoğunun göğüs dekoltesi 'Ben buradayım!' diye bağırıyordu. Bir korsan gemisinde bunu giymek mi?

Hiç sanmıyorum.

Kenarda köşede duran, daha kapalı ve dikkat çekmeyen renklerden bir kıyafet aramaya başladım. Anlaşılan yine etekli kıyafetlere kalmıştım.

O sırada gerçekten çok arkalarda kalmış olan bir kıyafetle karşılaştım. Kahverengi ve siyaha yakın bir lacivert tonlarında renklere sahip olan kıyafet benim aradığım gibi bir kıyafetti.

Ayrıca etekli değildi!

Elime geçirdiğim kıyafetle tezgahtarın gösterdiği yere gidip üzerimi değiştirdim. Dışarıdaki, tezgahın yanında duran aynaya bakmak için tekrar dışarıya çıktım.

Üstümdeki yeni kıyafete göz gezdirdim. Beğenmiştim. Hatta çok beğenmiştim. Kahverengi detaylarıyla tam anlamıyla benim tarzımdı. Kıyafetin parasını ödemesi için YunHo'ya baktım. Madem çakmaya kıyafet almışlardı bana da alacaklardı.

"Evet, bu tamamen onun seçimi."

YunHo üstümdeki kıyafeti süzdü ve cebindeki keseyi tezgahtar adama uzattı.

Ne? Kırmızı, uzun ve sıkıntılı bir elbise seçmemi.. daha önemlisi bir elbise seçmemi mi bekliyorlardı? Üzgünüm, rüyadan uyanın gençler.

 daha önemlisi bir elbise seçmemi mi bekliyorlardı? Üzgünüm, rüyadan uyanın gençler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi ki bu limana gelmişiz! Ben bu kıyafete bayıldım. Hareketlerimi sınırlamama gerek kalmıyordu artık.

"Akşam yapılacak olan törene katılmayı unutmayın! Onu oldukça ihmal ettik, bizi cezalandırıyor."

Tezgahtar adam keseyi alırken YunHo'ya tören daveti yapmayı unutmadı. Sabahtan beri aynı şeyi duyuyorduk. Tören de tören. Ne töreni bu? Kimi ihmal etmişiz biz?

Pirate King // ATEEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin