Uyarı! Bu bölümde yazar insafsızca kaosa adım atmıştır. Teşekkürler.
Okunma sayımız ve okuyucumuz artıyor. Bu büyük bir sorumluluk. Başından beni yanımda olan okuyucularım ve yeni katılan okuyucularıma teşekkürler ediyor sizleri yeni bölümle başbaşa bırakıyorum♥️
Keyifli Okumalaar🥂
*
"Bu şekilde devam edersek eğer dünyayı beş defa turlayabiliriz!"
YunHo tutmakta olduğu dümeni kitleyip yüzündeki aşırı memnun ifadeyle SeongHwa'ya döndü.
MiRan'ın buz yama fikri onları hem hızlandırmış hem de kaynak bakımından fakir olan o adadan kurtarmıştı. Ciddi anlamda mucizelerle dolu bir ins-.. biriydi.
Bu hâlâ garip geliyordu. Yani, bir tanrıçayla aynı vasıtada yol almak. Ondan yardım almak. Gerçekten şanslı olmalıydılar.
"Lüzmu yok. Bizi limana kadar götürse yeter."
Soğuk sesini bir kez daha sundu genç dümenciye. Bu ses tonunu kullanamayacağı tek bir kişi vardı sanırım, Kaptan.
Köprüüstüne böyle bir sakinlik hakimken güverte için aynı şey geçerli değildi. Mürettebat, limana ulaşmadan önce güverte üzerindeki eşyaları düzenliyordu. Bu kuru bir gürültü yaratıyordu.
Bu gürültüyü anlık olarak kesen şey alt güverte merdivenlerinden çıkan savaşçı oldu. Onun geldiğini gören mürettebat bir kaç saniyeliğine yaptıkları işleri bırakmış ve onun bakışlarının hedefi olmamak için tekrar işlerine odaklanmışlardı.
Savaşçı bugün iyi bir ruh halinde olsa gerek cephaneye girmedi. Onun yerine sadece geceleri takılmayı sevdiği köprüüstüne yöneldi. Güneş tepedeyken görülmesi pek olası olmayan bir manzaraydı bu.
"Kendine yeni yerler keşfetmeye mi başladın?"
İkinci kaptanın sorusu üzerine ona baygın bakışlar attı savaşçı. Ardından aynalığa yaslandı. Pekala bu da görülmesi olası olmayan manzaralardan biriydi çünkü o denizi izlemiyordu. Bakışlarının hedefi çanaklıktı.
Çanaklığa ise ayrı bir hava hakimdi çünkü orada davetsiz bir misafir vardı. Misafiri ağırlayan kişi ise bu durumdan pek memnun değildi.
Cidden çanaklık ne zamandan beri bu kadar popüler olmuştu!?
MiRan gemide geçirdiği zaman boyunca hiç çanaklığa çıkmamıştı. Kaçtığı bir takım insanlar olmasa yine çıkmazdı sanırım.
San ve MiRan'ı o şekilde gören MinGi, bunu kızı utandırmak için kullanıyordu. Bu nedenle hem ondan hem de savaşçıdan saklanabileceği en iyi yer burasıydı. Çanaklık güzel bir kaçış noktasıydı.
WooYoung, davetsiz misafirini ağırlamak amacıyla matarasındaki suyu uzattı. Bu küçük yerde ona verebileceği tek şey suydu. Bir içki ikram etmeyi isterdi fakat çakırkeyf olmuş bir gözcü kimsenin işine gelmezdi. Bu yüzden çanaklıkta içmek yasaktı.
Malzeme sorumlusu çanaklık cezasının biteceği günü bekliyordu. İşte o gün mavi deryaya bakarak geceyi gündüz edecek, içebildiği kadar içecekti. Her defasında yerini işgal eden savaşçı yüzünden bu ceza uzadıkça uzamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pirate King // ATEEZ
Fanfic"Wonderland neden önemli sizin için? Yani benim gitmek için nedenlerim varsa sizinde olmalı değil mi?" "Eldorado'yu biliyor musun? Altın şehir.." Biliyordum. Taşı toprağı altın olan bir yerdi ama o da aynı Wonderland gibi gizliydi. Varlığı yokluğu b...