Çok duygusalım şu ann! Bu benim ilk çocuğuum :( nasıl final yapabilirim ki? Ay hiç yayınlamasam da finalsiz mi kalsa acaba dkdkdkdkkfk of duygu karmaşası yaşıyorum ağliycem..
Keyifli Okumalarr🥂
*
Gök bir kez daha ağıt yakarcasına gürledi. Beyaz olması gereken kar taneleri aynı yere damlayan kan damlaları gibi kıpkırmızıydı.Dalgalar kıyıya sert ve yüksek bir şekilde vurmaya başladı. Öylesine şddetliyd ki tanrıçanın oluşturduğu buz duvarları yıktı. Kıyı çizgisi neredeyse ormana kadar ilerledi. Okyanus kendisine ait olan ne varsa hepsini tekrardan geri alana kadar durmadı.
Önce ölüler karadan temizlendi. Ardından deniz cadıları. Cadılar her ne kadar suyu yönlendirmeye çalışsalarda bu boş bir uğraştı. Büyük dalgalar cadıları yuttu ve tekrardan okyanusa çekildi.
Kendi sınırlarını aşan dalgalar ağır ağır sınırlarına geri döndü ve kıyı çizgisini geriye çektiler.
Suyu kontrol etmekten başka bir yeteneği olmayan cadılar hiçbir şey yapamadılar çünkü su onları dinlemiyordu. Hırçın bir şekilde cadıların bedenini sarıyordu.
Ağırmaya başlayan şafakla berber okyanusun ortasında mavi bir alev göründü. Okyanusun ortasında öylece yanıyordu. Alevler yükseldi ve su tarafından hapsedilen cadıların etrafını sardı.
Mavi alevin acı verdiğini cadıların çığlık seslerinden anlayabilirdiniz. Alevler cadıları yiyip bitiriyordu ve külleri hırçın rüzgarda savruluyordu.
Son çığlıkla beraber kumsala bir sessizlik çöktü. Son alevde dalgalarla beraber bir duman haline gelip sönmüştü. Bütün bunlar sadece bir kaç dakika içinde yaşanmıştı.
HongJoong elindeki kanlı donmuş kılıcı sımsıkı tuttu. Gözleri karşısında hareketsiz bir şekilde ayakta duran kişiye bakmıyordu. Belki de bunu yapacak cesareti yoktu.
Bu sırada bir güç onu hızlıca olduğu yerden iterek uzaklaştırdı. Buna karşı koymadı ve sadece gücün yönlendirdiği yöne doğru tökezledi.
San, boş bakışları yerdeki kan damlalarında olan tanrıçadan kaptanını iterek uzaklaştırdı. Titrek elleri hızlıca donuk halde olan kızın yanaklarını avuçları arasına aldı ve bu süre zarfında tuttuğu titrek nefesi yavaşça verdi.
Tekrar bir derin nefes aldı. Bu sefer daha hızlı bir şekilde nefesini verdi. Elleri arasındaki vücudun sıcaklığını hissedemedikçe çıldırıyormuş gibi hissediyordu.
Sanki işe yarayacakmışcasına ellerini soğuk yanaklardan çekti ve avuçlarını ovuşturarak bir sıcaklık oluşturup yeniden soğuk yanaklara koydu. Alnını onun yüzünü soğuk esintilerden korumak ister gibi onun alnına dayadı. Tabii ki bu hiçbir işe yaramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pirate King // ATEEZ
Fanfic"Wonderland neden önemli sizin için? Yani benim gitmek için nedenlerim varsa sizinde olmalı değil mi?" "Eldorado'yu biliyor musun? Altın şehir.." Biliyordum. Taşı toprağı altın olan bir yerdi ama o da aynı Wonderland gibi gizliydi. Varlığı yokluğu b...