Yuna Pov
Setelah sesi berkenalan dengan para staff college. Kini kami dihidangkan dengan barisan yang merupakan bakal fasilitator kami yang akan menjaga kami untuk merempuh masa orientasi ini.
Banyak perempuan yang berbisik - bisik sesama sendiri memuji ketampanan abang - abang dihadapan kami.
Suara mic ditepuk perlahan terdengar disitu.
"Test test 1 2 3"
"Ok guyss.. Memandangkan jam dah pukul 9 malam dan korang pun mengantuk kann.."
Ucap salah satu mereka yang sedang berdiri manakala yang lain ada yang duduk atas stage. Duduk atas sofa dekat stage. Ada yang menyandar dekat para stage melihat kearah kami.
"Tak mengantukk punn!!!" laung budak perempuan yang excited sebab yang bercakap tu pun boleh tahan handsome kau.
Abang tu tersengih.
"kiyowoooo"
"tolonglah dia single omagad omagad"
"gedik sial." aku terus toleh kearah feyy yang memandang jijik pada budak perempuan yang tergedik - gedik.
"Ntah.. Bukan handsome sangat pun." sokong nami perlahan sambil menunduk curi - curi scroll aplikasi ig telefon bimbit dia.
Btw kami duduk berbaris ikut nombor bilik.
"Tak baik la korang ni" sampuk yeon yang berada disebelah aku pada nami.
Feyy... Nami.. Aku Yeon - keadaan duduk kami
"Ok so as you guys can see around 20 facilitator here will guide you guys for this orientation sessions. Before that, we will introduce ourself first. And my name is Marklee you guys can call me Mark. Besides me its my partner Ryujin."
Lepas mereka memperkenalkan diri masing - masing. Tinggal lagi dua orang yang sedap duduk atas sofa empuk dekat stage dengan rileknya mula bersuara.
"Aku jung jaehyun"
"Mula dah para betina gedik sekaliann" tutur feyy disulami suara sorakkan dari gegurls di belakang.
"jaehyun sunbae i punya ok?"
"Panggil aku jeff"
"Aku presiden majlis perwakilan pelajar dekat kolej ni. Aku jugak captain basketball so siapa yang berminat main basketball boleh pm aku lepas ni."
"Yang perempuan tak payah gedik nak pm aku sebab nak join basketball. Kolej ni provide team lelaki je."
"Tak payah nak mengurat aku. Aku dah ada yang punya."
"Kereknya mamat ni" ucap nami sambil menopang dagu melihat kearah depan sekali sekala dia still main scroll ig di telefon.
"Ye doh aku pun rasa perkara yang sama" bisik feyy dekat nami.
YOU ARE READING
AFTER YOU [이해찬 ] 2nd Series
FanfictionWhen you hate each other.. Being the most loveable couple.. But it is not longer.. Cause something might be happened... DEAR..