Yuna Pov
Aku,yeon dan juga akira berjalan kearah cafe. Jangan tanya kenapa tiba - tiba seketul akira ada dengan kami. Dia sendiri datang bilik nak ajak gerak sekali. Nasib baik time tu yeon dah ok.
Kalau tidak dia duk tanya - tanya kenapa dengan yeon kesayangan dia. Dia ni tak sedar ke yeon dah tak berapa suka dengan kehadiran dia?😂
Dari jauh aku dah nampak geng kami tengah berbual - bual. Meja yang membuatkan 4 orang disusun - susun sebanyak 4 buah meja memanjang..
Ramai gak join ekk..
Awal - awal dorang dah toleh dekat kami bertiga siap pewit - pewit. Malu dibuatnya.
Anat tul :')
"Ngelatt, taknak tolong kami susun meja." ucap mingyu.
"Mana ada ngelatt.. Lagipun meja ni senang je nak susun.. Madah je kau ni.." perli aku balik. Tuhkan terkena balik! Kene gelak dengan crush sendiri!
Awal - awal akira mencecet lari duduk sebelah jaehyun. Aku dalam hati dah ekwkkwkwkwkw. Aku duduk sebelah daeun... Yeon pulak sebelah aku.. Jauh dari jeno..
Aku toleh jeno lepastu yeon sebanyak 5 ke 6 kali. Kata dah officiall. Kenapa jeno macam layan tak layan yeon?
Aku senggol - senggol yeon.. Semua yang nampak alihkan perhatian pada aku dan yeon..
"Kenapa kau duduk sini.. Gih la dekat laki kau..tu kan kosong tu sebelah dia. " aku hala dagu aku kearah jeno yang sedang berbual dengan haechan.
"Laki!? Siapa laki yeon!?" ha mula dah mulut itik daeun..
"Jeno...dorang dah official... Gi laaaaa.." aku tolak yeon supaya dia berdiri dan pergi duduk sebelah jeno.. Jeno yang terdengar nama dia diseru terus lihat kejadian itu..
"Ehh awak duduk lah sini.. Sebelah saya.." pelawa jeno seraya tepuk kerusi sebelah dia..
"Owahhhh kompang dipaluuu, pengantin baru eh wah!" bingit seketul wooyoung..
"Congrats broo.." ucap haechan pada jeno sambil berjabat tangan.. Makllah duduk sebelah - sebelah..
"Perghhh clean odo kerja jeno.. Tetiba couple.. Pastu tetiba nika-" belum sempat mingyu habiskan ayat dia dah kene ketuk dulu dengan mina yang duduk disebelahnya.
Aku, jaehyun dan yuta sunbae geleng - geleng kepala melihat dorang yang bising - bising..
"Eh mana jaemin.. Dia kan roommate korang?" tanya aku..
"Dia balik dah semalam... Kitorang ada cakap nak buat makan - makan harini tapi dia kata tak apalah. Dia ada hal nak fly ke china."
"Kenapa fly ke china?" tanya akira..
"Dia taknak bagitahu.. Rahsia katanya." aku mengangguk..
"Hallooo wadup wadupppp.." seru yangyang tidak jauh dari kami.
YOU ARE READING
AFTER YOU [이해찬 ] 2nd Series
FanfictionWhen you hate each other.. Being the most loveable couple.. But it is not longer.. Cause something might be happened... DEAR..