03 | Kehanatan

90 18 0
                                    

Yuna Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yuna Pov

"Ok gais.. Aku nak korang perkenalkan diri korang sambil berdiri"

Ucap joy sunbaenim yang berdiri di tengah - tengah bulatan bersama yuta sunbaenim. Telinga aku memang mendengar tapi mata aku setia tenung budak lelaki yang berhoodie purple dengan cap hitam dia.

Dia yang langgar aku siang tadi.

Aku nak tahu nama dia apa.

Aku tersengih sinis.

Feyy disebelah menggeleng kepala melihat aku.

Yuta sunbaenim yang nampak aku tersengih sinis sambil perhatikan seseorang mula berjalan mendekati aku dan berhenti betul - betul depan aku.

Aku mendongak keatas sikit.

Nak apa pulak dia ni?

Dia tenung aku dalam - dalam dengan malas. Joy sunbaenim dibelakang hanya membiarkan sambil menyilang tangan dia.

"Kau kenapa tersengih - sengih?" dia buat macam joy sunbaenim buat kemudian pusingkan kepala dia untuk tengok siapa yang aku tenung tadi. Dia pusing balik kepala dia pandang aku.

"Tak tersengih pun-"

"Aku nak kau mula dulu. Bangun." bidas yuta sunbaenim dengan sedikit dingin lalu blah berjalan mendekati joy sunbaenim yang sudah pun keluar dari bulatan kami.

Aku memutarkan bebola mata aku tanda menyampah dengan senior aku sorang itu.

Eeeii kerek betul macam kau sorang je fasi dekat sini...

Aku bangun dari duduk aku untuk hadap 29 pelajar yang bakal jadi coursemate aku nanti.

"Aku Im Eunna. Kelas 1." aku pandang semua orang. Sebelum aku..

"Panggil aku yuna"

Melirikkam mata aku perlahan pada lelaki itu dengan pandangan yang dia susah nak tafsirkan. Sampai budak lain pun perasan yang aku agak lain bila pandang lelaki itu.

Dorang nak kata aku flirt lelaki tu.

Mata aku langsung tidak menggambarkan yang aku tengah flirt dengan dia.

Lelaki itu mula tidak selesa. Mata dia yang dah pun bertembung dengan aku langsung pandang tempat lain.

Aku menyiniskan wajah aku sebab buat dia kalah dengan pandangan aku sebelum aku duduk dengan diva sekali disitu.

Setelah ramai memperkenalkan diri masing - masing akhirnya sampai jugak turn dia.

Ni yang aku tunggu dari tadi. Aku punya gaya nak tahu nama dia ni macam nak buat death note nama dia je. Tapi tidak.

Kita mestilah kene tahu nama musuh kita. Kan?

Dia bangun dari duduk dia.

"Aku lee dong hyuck. Kelas 1"

AFTER YOU [이해찬 ] 2nd SeriesWhere stories live. Discover now