50 | I comeback hehe

42 12 9
                                    

Jisung Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jisung Pov

"Kau tak training sekali ke jisung." tanya sungchan. Dia tak tahu apa yang jadi pada aku malam tadi. Yang tahu cuma chenle sorang je.

Aku menggeleng perlahan.

"Tak kut. Aku kene balik rumah sekarang. Nak balik rumah atok aku." terangku. Aku pun memang dah siap sedia nak balik rumah.

"Oh ya ka? Tak apalah kalau macam tu. Stay safe ok?" tutur sungchan sambil tekan game masuk lobby.

Aku angguk.

"Aku balik dulu."

"Oriteeee.." balas sungchan.

Aku pun keluar dari perkarangan rumah.

Sungchan Pov

"Felix mana chan?" chenle meliarkan mata dia mencari keberadaan felix.

"Ahh dia tidur.." chenle angguk.

"Kenapa kau cari dia." tanya aku sambil fokus cari senapang dan barang keperluan lain.

"Tak.. Aku nak dia ganti jisung untuk tournament dekat sg nanti. Jisung tak boleh nak pergi."

"Kenapa dengan jisung? Kau jangan cakap dia sibuk sekolah ehh dia, kau dengan aku baru je habis final. Jangan macam - macam." chenle melabuhkan punggung dia di sofa berhadapan dengan aku setelah lama berdiri.

"Tarikh tournament dengan tarikh daddy dia nak kawen clash. So jisung kene pergi majlis ayah dia."

"Ohh kawen..WAITTT WHATTTTT..." hampir saja aku nak tercampak telefon blackshark kesayangan aku ni sebab terkejut yakmat.

"Ye...bapak dia nak kawen. 2 minggu depan tu yang dia kata nak balik rumah atok dia tu. Nak siapkan semua benda. Ayah dia kan orang terkenal." hmm ye tak ya jugak.

"Tapi kan felix dah cakap dia rest 3 bulan ni. Penat cover tournament dekat australia haritu."

"Aku tahu.. Tapi yang available sekarang tinggal dia sorang je."

"Alah kan ada mark.."

"Kau lupa ka dia tengah intern dekat CANADAAAAA.." Aku tepuk kepala aku kejap..otak biol sikit sebab fokus dekat game sambil berbual dengan chenle la ni.

"Ye tak ya.. Jaehyun hyung pun intern. Jeno? Tak boleh?"

"Dia pun tak available sekarang. Dia kan ada tournament basket untuk wakil kolej. Lepastu habis basket dia nak kene handle budak baru."

"Nak tak nak felix la kene." sambung chenle.

"Kalau macam tu nanti dia dah bangun kau bagitahu lah.." chenle angguk lepastu dia terus bangun. Dia yang nak beredar aku terus tegur lagi. Yelah macam ada nak pergi ksluar je gaya dia.

"Kau nak pergi mana?" chenle pusing badan dia hadap aku balik.

"Aku nak mandi..lepastu siap - siap nak beli groceries..dah habis groceries."

AFTER YOU [이해찬 ] 2nd SeriesWhere stories live. Discover now