46 | Haechan keluarrrrr

40 12 2
                                    

Haechan Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haechan Pov

"YAH KARINA!" jeritku dari floor 3. Kaki laju je menuruni tangga.

"Mana budak ni halah siallah." gerutu aku seorang diri.

"Kenapa ni?" tanya mummy dari floor 2. Aku yang dah sampai ground floor terus mendongak keatas menoleh kearah mummy.

"Mana karina? Aku ada hal nak cakap dengan dia." tanyaku dengan nada dingin.

"Karina ambil appa dekat airport. Kan bulan ni appa balik cuti. Mummy pulak baru lepas masak. Kenapa?" aku berdecit.

"Boleh tak kau cakap dengan anak kesayangan kau tu jangan suka - suka hati dia nak masuk bilik orang lepastu ambik baju aku! Mana baju aku!?"

"Karina basuh pagi tadi rasanya. Cuba hyuck tengok dekat ampaian luar rumah. Maybe ada." tanpa menghiraukan kata - kata aku yang menusuk hati mummy. Mummy jawap dengan tenang sahaja. Lepastu dia masuk bilik dia balik.

"Semak betul amik amik baramg orang!" gerutu aku sambil keluar dari rumah. Dan ya.. Baju kesayangan aku ada dekat sana.

Aku ambil baju di ampaian dengan kasar. Lepas ambik aku masuk kedalam rumah dengan pakej hempasan pintu rumah dengan kuat dan itu menunjukkan yang aku sedang naik hangin.

Lepas masuk dalam bilik aku terus baring atas katil.

"Haih..baik duduk asrama sial kalau macam ni nak kene hadap hari - hari. Semaklah nak buat baik konon eii menyesal aku tolong kau haritu."

"Baik aku biar je kau kene rogol dengan mamat tu bodoh betullah. Pastu sekarang dia ingat aku nak berbaik dengan dia? Eh hello? Kau siapa dalam hidup aku dah?"

"Haish lagi satu masalah, orang tua tu balik. Comfirm lah tu nak arah aku berhenti belajar kolej lepastu belajar business. Ei memang tak lah! Tak ingin aku nak jaga business orang tua tu."

"Tamak harta sangat sampai omma mati. Bodoh je."

"Penat pulak membebel."

Rasa macam bodoh sangat duk membebel sorang - sorang aku pun bangun capai telefon bimbit aku. Buka instagram.

Nak kata ig aku sendu tu tidaklah. Kadang semak gak bila pakai social media ni pempuan duk nak follow - follow. Pastu kebanyakkannya dorang ni daripada follower member aku.

Ah bagus.

Masalahnya kalau nak follow tu tak salah. Yang salah kau follow nak ajak aku kawan. No way man. Malas nak layan sumpah. Dengan nak melayan perempuan nowadays ni oh my god sumpah mengada dia camsial.

"Aduhhh pehal ramai sangat follower yeon ni duk nak follow aku pulak. Lemas la telefon aku macam ni." rungkutku.

Lepas malas nak layan bahagian notification aku pergi dekat tempat newsfeed post.

AFTER YOU [이해찬 ] 2nd SeriesWhere stories live. Discover now