21 | Markfeyy 1

65 16 0
                                    

Yuna Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yuna Pov

Bahu aku ditepuk daeun perlahan. Kami sebenarnya dah masuk kelas awal. Tadi lepas je kene tegur dengan budak baru dan tak pernah nampak pun muka dia masa sem 1, terus je daeun tepuk aku. Aku toleh kepala kearah dia.

"Nak apa?" daeun hala dagu dia dekat perempuan tu. Tanda tanya aku siapa perempuan tu.

"Manalah aku tahu siak." aku bisik perlahan.

"Dahtu dia siapa?" tiba - tiba leo cantas sambil ambik tempat duduk depan kami.

"Exchange student. Macam yuta sunbae." aku angguk perlahan. Tapi daeun yang tak berpuas hati dengan jawapan leo pun..

"Macam mana kau tahu-"

"Kan aku jadi fasilitator haritu bangang.. Aku post story dekat ig tu apa?"

"Aku tak friend dengan kau."

"Oh sorry.. Dahtu bila nak follow.. Aku kan bakal imam kau"

"Imam jadah kau."

Ha tudiaa...

Dorang yang bertekak, aku yang stress. Hanat betullah.

"Korang ni bingitlah.. Berdengung telinga aku." bebel aku.

Terus dua dua diam.. Buat hal sendiri. Nak kata suka sama suka ya,  tapi dua dua ego ni malehlah aku nak layan.

"Dah suka sama suka tu couple jelah ape susah haduh." decit aku perlahan.. Even slow tapi aku sengaje bagi dua dua tenuk tu dengar.. Padan muka.

Tak masalahnya dari orientasi tau dua tenuk ni suka sama suka tapi asyik gaduh apa benda entah dorang ni. Dah sem dua dah pun.

Kalau korang cari manusia bernama lee gong gong tu ada melepak dengan yangyang dekat belakang. Budak baru tu meja dia sebelah dengan dua tenuk tu la.

S

K

I

P

So nak dijadikan perempuan tu rapat dengan yeon sebab yeon jadi fasi haritu sebab crush dia pun jadi fasi tu yang menggatal nak jadi fasi padahal bapak dia ajak bercuti dekat london.

Pastu dia tolak.

Padahal dia yang nak sangat pergi london tu.. Beriya ajak bapak dia last - last mak ayah dia je pergi sana buat honeymoon dorang berdua.

Kebetulan yeon pegang group that girl and now that girl ada dalam bilik aku. Duduk dengan yeon buat video youtube. Mekap mekap katanya.

Oh ye.. Perempuan tu nama dia Ketana Akira. Panggil dia akira je.

Aku yang sebuk melipat baju atas katil tiba - tiba ada satu kertas terbang jatuh depan aku. Aku pandang feyy. Dia buat isyarat supaya aku baca kertas tu.

AFTER YOU [이해찬 ] 2nd SeriesWhere stories live. Discover now