Yuna Pov
"Ya?" sahut jaemin perlahan.
Aku terskak mat disitu.
Takkan dia yang langgar lopak air?
Jaemin kan baik.
"Aaaa-"
"Dah habis pinjam?" celahan suara lelaki dari belakang aku yang telah memotong percakapan aku dan membuatkan kami berdua menoleh kearah belakang aku.
"Oh dah.. Nah thanks." jaemin menghulurkan helmet kepada haechan.
Haechan yang menggunakan jaket kulit hitam dan bertshirt putih. Tak lupa juga dengan jeans biru langit.
Ok aku akui dia nampak hensem.
Si..kit?
"Minyak dah isi belum?" tanya haechan yang tidak mengendahkan aku yang berada di tengah-tengah antara mereka berdua.
Shit aku ni halimunan ke?
"Dah.. Full" kunci motor pun kini bertukar tuan.
Setelah bertukar barang haechan meninggalkan kami berdua dibawah susur gajah tu berdua. Tapi sempat lagi dia jeling aku dengan muka kerek dia nak mati.
Aku pun jeling lah dia balik!
Menyampah!
"Motor tu. Dia punya ke?" auto terkeluar soalan walaupun aku tak nak tanya sebenarnya. Jaemin dengan riak muka idaman para gadis junior mahupun senior tersenyum sambil mengiyakan.
"Yes. Saya pinjam sebab nak keluarkan duit dekat bank."
Heol.. So dia yang langgar lopak air tu? Kurang ajar.
"Kan kita ada mesin atm."
"Ya.. Tapi service down. Tu yang saya keluar." aku mengangguk perlahan.
"Awak nak pergi mana ni?" jaemin membetulkan sikit bajunya. Rimas mungkin.
"Ohh saya nak pergi c-mart."
"Saya teman awak ya."
Belum sempat aku menolak pelawanya, dia terus capai tangan kiri aku dan menyeret aku ikut dia yang menuju ke c-mart. Dia ni dah kenapa terus pegang tangan aku ni!
"Kenapa awak pegang saya."
"Awak lupa ke tentang date ketiga kita?"
Ea?
Aku tayang muka pelik sambil diseret jaemin yang semakin mendekati depan dewan makan.
"Kan kita dah pergi date?" Jaemin memperlahankan langkahnya kemudian memalingkan badannya menghadap aku. Dia tersenyum senget sambil menepuk kepala aku perlahan.
"Awak lupa ke?"
Aku ada terlupa apa - apa ke?
"Takpelah.. Nanti malam saya nak kita berdua jumpa dekat tasik depan sana. Boleh?" dia menolak pintu c-mart. Banyak mata yang memandang kearah kami.
YOU ARE READING
AFTER YOU [이해찬 ] 2nd Series
FanfictionWhen you hate each other.. Being the most loveable couple.. But it is not longer.. Cause something might be happened... DEAR..