Yuna Pov
"Kau pergi mana yuna? Lambat betul balik." tegur feyy. Aku yang baru je tolak daun pintu dah kene sembur. Aku tutup pintu dan meletakkan barang - barang diatas meja. Mata meliar mencari keberadaan yeon dan nami.
"Mana dua ketul manusia tu?" aku tak jawab soalan feyy. Sebaliknya aku tanya dia balik.
"Yeon lepak dengan group jagaan dia. Kan siang tadi group dia menang nombor 1. Buat makan - makan la tu. Nami pulak, dari petang tadi dah menghilang. Dia takde cakap pun balik ke tidak. Kalau tak balik maybe dia tidur rumah family dia." aku angguk saja. Pastu kemas barang yang aku beli.
Patutlah tadi aku ada nampak budak - budak buat bbq dekat depan tasik. Rupanya team mereka. Harap yeon pau makanan bagi kami. Ngeh!
"Ni aku tanya soalan kau tak jawab pun. Kau lambat balik pergi mana?"
"Aku kan keluar ngan family aku. Pastu singgah beli barang ni. Then terserempak dengan haechan." secara refleks feyy terbangun dari pembaringannya. Dia terkejut barangkali.
"Haah. Pastu kan.. Aku naik motor dengan dia. Best doh naik motor!"
"Weyyy srslaaa???"
"Yupp.. Dia bawak aku pusing satu seoul. Hoo best betul angin tampar - tampar muka aku. Sejuk, tapi best!!!"
"eleh.. Bukan kau ke yang nak elakkan diri dari jumpa dia haritu. Bab kiss dalam wayang tu?"
"Kiss?? Kiss siapa?" serta - merta kami berdua mengalihkan pandangan kearah yeon yang berada di luar tingkap aku. Dia masuk kedalam bilik dengam membawa makanan bbq.
Dia letak makanan atas meja dia lepastu pusing menghadap kami dengan kening kiri dinaikkan. Menanti salah satu dari kami membuka mulut. Aku jeling feyy.
Aduhh feyy ni mulut cam tempayan betullah!
S
K
I
P
Haechan Pov
Aku berjalan seorang diri lepas parking motor. Aku berjalan nak lepak tasik yang ada geng jeno. Dorang pun macam nak bersurai jadi aku ingat nak lepak sana sebelum masuk bilik.
Aku tenung air kotak strawberry pemberian yuna tadi.
"Nah.. Tanda terima kasih bawak saya jalan - jalan." aku melihat air kotak strawberi di tangan yuna.
"Aku tak minum air susu strawberi." mukanya yang ceria berubah jadi sedikit pudar. Serbasalah pulak aku tengok.
Orang dah offer. Amik jela. Kut kut boleh bagi jaemin ke HAHAHAHAHA.
"Meh sini. Tapi aku tak minum sinilah. Aku bawak balik. Aku mak minum redbull dulu." aku capai huluran dia. Dia senyum. Lepastu aku letak dalam bakul dan cari air redbull.
YOU ARE READING
AFTER YOU [이해찬 ] 2nd Series
FanfictionWhen you hate each other.. Being the most loveable couple.. But it is not longer.. Cause something might be happened... DEAR..