26 | Hi

66 15 4
                                    

Jaemin Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jaemin Pov

"Ini semua salah aku.. " tutur feyy perlahan sambil merenung kearah lantai hospital. Kini yuna didalam ward kecemasan sedang dipantau oleh doktor.

Aku, jeno, yeon, feyy, wooyoung, jaehyun sunbae dan taeyong sunbae di kawasan menunggu untuk tunggu berita tentang yun
"Boleh tak explain apa yang jadi sebenarnya?" tanya taeyong sunbae.

"Aku rasa ni soal peribadi lahh tak payah tanya." bidas jaehyun sunbae.

"I tak tahu apa yang jadi. Yang tahu cuma jaemin, yuna dan renjun." ucap yeon..

"Tak yeonn..kita pun terlibat." nafi feyy sambil menatap kearah yeon.

"Waitt..I tak faham." yeon menggeleng kepala kerana tidak memahami apa yang terjadi. .

"Kita punca yuna stress." tekan feyy.

Terselit nada tegas.

"Dia stress apa?" tanya wooyoung.

"D..d.. Dia" - feyy.

"Yuna call aku.. Mintak clash. Lepastu dia terus tutup call." ucap aku dengan nada datar.

"Lepastu haechan cakap dia nampak renjun dengan yuna bertekak."

"Renjun... Aku tak tahu apa yang dia cakap sampai yuna nak break." sambungku.

"Yuna stress dengan kita yeon. Dengan nami." ucap feyy.

"Dia luahkan semuanya pada aku sebelum dia pengsan."

"First time aku nampak dia semarah tu." semua mendiamkan diri. Jaehyun menghela nafas dalam.

"Bagitahu kami apa yang dia cakap dari A to Z. Now." arah jaehyun.

First time dia nak menyebuk hal orang.

S

K

I

P

Jaehyun Pov

"Ha balik pun bang sadoo. Pergi mana bang?" usik yuta.

"Hooh, kemain emergency, macam ada orang sakit." - mingyu.

"Yaa. Tadi aku hantar yuna pergi hospital, dia pengsan." ucapku sambil meletakkan barang di atas meja. Kumpulkam baju kotor. Nak basuh lepastu mandi.

"Eh asal yuna?" tanya mark yang tengah sibuk siapkan assingment. Dia pun nak join sekaki.

Aku mencapai sabun basuh kemudian duduk di atas katil seketika.

"Yuna pengsan.. Tapi sebelum dia pengsan.. Dia cakap dia, dia tak mahu terlibat apa - apa lagi dengann kita sesuai arahan feyy." terbangun mingyu dibuatnya.

"Jap.. Aku tak faham." sela mingyu.

"Ok macam ni.. Macam korang tahu. Kisah jaemin, nami dengan yuna kan?"

AFTER YOU [이해찬 ] 2nd SeriesWhere stories live. Discover now