No one Pov
Suasana klub malam di bandar seoul itu cukup membuatkan haechan naik stress kerana terpaksa masuk ketempat paling bingit dengan lagu yang entah apa-apa. Tapi yang pasti pelanggan disana tampaknya suka dengan lagu tersebut.
Tu yang menari terpusing - pusing dorang dalam tu. Termasuk adik tirinya karina di hujung tempat vip sana. Bersama beberapa rakannya dan sekumpulan lelaki yang dia tidak kenali.
Dan dia pun tak ingin mengenali mereka.
Nampak bayang karina disana menari dengan lelaki agak panas membuatkan haechan terus menolak orang yang menghalangi jalannya. Dia menapak kearah karina.
"Karina!" jeritnya kelam sambil menarik pergelangan tangan karina. Terkejut seketika perempuan itu. Namun cepat - cepat dia tarik balik tangan dia dengan kasar.
"Macam mana kau tahu aku dekat sini!?" tempik karina menjauhi dirinya dari haechan.
Haechan hanya mengukir senyuman paling annoying dalam dunia.
"Kalau kau pergi club dekat belgium tu pun aku boleh cari kau. Seoul? Apalah sangat! Balik! Mummy risau. Jangan menyusahkan hidup aku."
"Aku tak nak balik. Kau bodoh ke?"
"Kau balik sekarang dik! Aku ada test esok pagi shibal!" hish sabar punya sabar lama - lama dia pun tak boleh nak sabar. Dahla bau arak sana sini. Bingit. Sumpah stress.
"Dik? Hello? Aku lahir dua bulan awal dari kau budak. Siapa adik kau!" karina masih dengan kepala batunya. So haechan pun tiada pilihan menggunakan ugutan terakhir yang mesti berkesan.
"Perempuan macam apa kau ni?" perli haechan sambil jeling pakaian karina dari bawah hingga keatas. Memang tak cukup kain. Karina hanya merolling eyes.
"Kau balik lah kolej sana! Semak!" marah karina sambil menjerit - jerit. Orang keliling dia tidak mengambil endah kerana sibuk dengan dunia masing - masing. Haechan menghela nafas sambil menutup mata sebelum...
"Kau balik sekarang betina sebelum aku mengamuk dekat sini. Kau tahu kan kalau aku mengamuk apa yang akan jadi dekat sini!" malas nak bertekak haechan terus memberi death glare pada karina. Karina membuat muka benci dan tahan dari marah lalu mencapai begnya.
"Aku benci kau!" dengsn muka masamnya dia keluar dari klub tersebut sambil menghentak kaki. Haechan menghantar dengan ekor matanya sebelum melirik anak matanya kearah rakan - rakan karina.
"Aku tak nak cakap banyak. Jauhi karina kalau korang rasa nyawa korang tu berharga lagi. Sekali lagi aku tahu korang bawak dia ke tempat macam ni. Aku pastikan korang tak dapat tengok matahari lagi." dan dia pun berjalan meninggalkan klub tersebut. Tapi dia tidak menyadari ada yang memerhatikan dirinya dari jauh.
Perempuan itu hanya tersenyum manis.
"Apa khabar sayangku."
S
YOU ARE READING
AFTER YOU [이해찬 ] 2nd Series
FanfictionWhen you hate each other.. Being the most loveable couple.. But it is not longer.. Cause something might be happened... DEAR..