Yuna Pov
"Korang nak ikut aku dengan feyy pergi busan?" tanya mark sambil emasukkan makanan kedalam mulut. Aku dengan jisung saling berpandangan.
"Tapi busan jauh korang nak pergi drive ke?" tanya jisung. Mark menggeleng.
"Naik kereta pergi train.. Kita ke busan naik train je. Lepastu nanti jeno amik kita ke hospital. Pergi jenguk haechan sekejap je lepastu kita balik seoul semula."
"Kalau korang tak nak pergi kami hantar korang balik dulu. Wooyoung pun nak ikut katanya." celsh feyy.
"Boleh jenguk dia ke? Kata masuk icu mesti tak sedarkan diri." tanyaku..
"Dia dah sedar.. Dah tukar ward biasa. Tu yang aku nak pergi jenguk sekejap lepastu balik kolej." potong wooyoung.
"Korang nak ikut?" tanya wooyoumg kepada yeon mina dan daeun.
"Tak kut sebab kami kene balik rumah ada hal. Nanti sampaikan wish kami supaya haechan cepat sembuh." ucap daeun..
"I nak ikut.." ucap yeon..
"Klau macam tu kau drive je dekat train nanti aku call kakak aku amik kami berdua dekat sana." cadang mina.
"Ok." balas yeon.
"Aku pergi jugaklah.. Jisung nak ikut?" tegurku.
"Saya ikut je."
S
K
I
P
"Aku ingat datang 4 orang je.." tutur jeno yang menunggu kami di luar station. Sebab tadi dia hantar yuta dengan mingyu pergi sini untuk balik ke seoul. Sebab dorang ada report nak kene siapkan sebelum lusa.
"Kita sumbat jela bagi muat. Hospital bukan jauh sangat pun dari sini. Kan?" ujar wooyoung.
"Kalau macam tu aku pangkukan feyy dekat seat depan." ucap mark. Terus feyy toleh muka dia dekat mark laju - laju.
"Ehhhh!? Kene pangku pangku kee" rungut feyy. Mark betulkan cap dia. Muncung topi yang menghadap kedepan kini diletak menghadap belakang kepala dia.
"Lagi 4 dekat belakang?" tanya jeno lagi.
Tetiba semua mata pandang dekat aku.
"Wae?" aku pandang dorang silih berganti
Dan disebabkan badan aku comel plus kecik so aku kene baring dipangkukan wooyoung jisung dan juga yeon. Kaki aku dekat wooyoung. Kepala aku dekat yeon.. Jisung tengah.
"Nasib baik perjalanan tak jauh hawau." gerutu aku.
Aku segan baring atas orang masalahnya.
Laki pulak tu.
YOU ARE READING
AFTER YOU [이해찬 ] 2nd Series
FanfictionWhen you hate each other.. Being the most loveable couple.. But it is not longer.. Cause something might be happened... DEAR..