Yuna Pov
"Kita nak bercamping dekat mana ni?" tanya aku sambil menuju kerumah jisung.
Mark segera menjawap.
"Dekat Raventree Glamping Resort." seketika aku terbeliak kejap..
"Whut? Glamping Resort? Weh kan mahal."
"Tahu.. Pada awalnya kami cadang nak pergi Pantai Songjeong je. Tapi ada anak orang kaya nak belanja dekat situ. Hm pergi jela. Lagipun last minute baru cakap. Dekat sana tak payah bawak khemah dah disediakan dah." kami pun masuk ke perkarangan rumah milik jisung agaknya..
"Wah.. Ni ke rumah dia. Siut anak orang kaya." tutur feyy yang agak kedengaran jakun disitu.
"Satu taman ni bapak dia punya kalau nak tahu." tutur mark selamba.
Aku yang pada mulanya tak menghiraukan tetapi bila terdengar mark cakap macam tu membuatkan aku sedikit terkejut.
"Tapi dia tak berlagak macam dia orang kaya." kata feyy.
"Jisung ni dia jenis tak tayang kekayaan. Aku pun terkejut rupanya dia orang kaya. Tapi dia kata bukan dia pun yang kaya. Bapak dia"
"Aku tak tahu dia anak pemilik taman ni." ucapku perlahan.
Tapi feyy dengan mark tak dengar pun.
Nampak jisung yang dah tukar baju and bawak dua beg. Dia berlari anak mendekati kami. Mark bukak tingkap dia.
"Aku dah bukak bonet. Letak barang kau. Lepastu kita gerak terus." jisung angguk lepastu dah siap semua kami bergerak keluar dari taman. By the way jisung duduk sebelah aku dekat belakang.
"Korang nak kirim apa - apa tak. Dorang dah sampai supermarket."
"Cakap dengan dorang beli barang tempat barbeque. Sebab tadi aku tak sempat nak rembat kolej punya." ujar mark yang sedang fokus dengan pemanduan mereka.
"Oo ok.." fey pun sibuk menaip di telefon pintar dia.
"Nak tanya kita camping dekat mana?" tanya jisung.
"Raventree Glamping resort." jawap aku.
Jisung menekup mulutnya.
"Tapi sana bukan mahal ke?"
"Tak apa ada orang nak sponsor.." ucap mark.
"Mesti jaehyun hyung kan.. Glamping tu kan dia punya."
"Lahh aku ingat tu jeno punya.." decit feyy.
"Memang jeno punya sekali." ucap mark.
"Eh jap mana satu ni aku pening jap." feyy pegang kepala acah pening.
"Tak macam ni. Jeno dengan jaehyun tu sepupu. Resort tu atuk dorang punya.. Tapi akan jatuh dekat tangan jaehyun sebab jaehyun belajar bussiness." terang mark.
YOU ARE READING
AFTER YOU [이해찬 ] 2nd Series
FanfictionWhen you hate each other.. Being the most loveable couple.. But it is not longer.. Cause something might be happened... DEAR..