Jaehyun Pov
I think we could do it if we tried
If only to say you're mine
Sofia, know that you and I
Shouldn't feel like a crime
Aku makin stress bila asyik lagu ni je dimainkan di dalam bilik. Aku meraup muka sebal aku di hadapan laptop. Tengah busy buat report untuk hari ni.
Nak fokus buat kerja pun payah!
Aku toleh ke kiri melihat tempat mark. Bibir diketap perlahan. Orangnya tak ada tapi lagu dekat telefon kemain pasang kuat - kuat. Nak robohkan hostel ni ke?
"Mana pulak budak ni pergi?" decit aku perlahan.
Laptop dia pun bercahaya je atas katil. Aku toleh dekat tempat yuta. Dia dekat meja belajar sibuk main game dekat pc dia. Pakai headphone game dia terus tak hirau dengan sekeliling.
Budak ni takde kerja ke?
Bunyi bising jari jemari dia ketap keyboard pun salah satu buat aku annoyed kejap. Kadang - kadang aku mempersoalkan apalah dosa aku dapat roommate macam ni punya perangai.
Haramjadah..
Terdengar kuakkan pintu dibuka dari luar.
"Bingit anjing.." mingyu yang baru masuk bilik menegur suasana bilik dia yang dah macam meminta masuk ke neraka. Dia melangkah kearah aku dan hulur plastik makanan.
"Nah burger yang kau kirim." aku angguk dan capai huluran dia. Burger aku letak tepi laptop.
"Thanks.." ucap aku.
"Mark mana hilang? Dahla bunyi telefon dia je ni." dia melangkah kearah tempat mark. Makanan yang mark kirim dia letak atas meja belajar. Telefon mark yang elok berada di atas katil dicapai mingyu.
Dan dia tutup lagu tu.
Lega aku.
"Wehhh.. Laptop mark.. Dia stalk ig orang wuit." ucap mingyu sambil melutut di tempat mark. Laptop mark dicapai dan dimainkannya. Yuta yang baru habis main game terus toleh dekat mingyu. Join sekaki.
"Weyy budak ni macam pernah nampak la.." ucap mingyu. Aku pun bangun menapak kearah mereka.
Join jugak.
Not bad..
Puji aku.
"Jap ni bukan junior aku ke." ucap yuta. Dia pulak ambik alih laptop. Dia scroll sampai kebawah. Meneliti gambar ig junior dia.
"Sahh...Ni Amanda! Junior aku." ucap yuta dengan muka pun dah tersenyum senget. Kami melihat antara satu sama lain.
"Dia minat budak ni kut.." ujar aku. Mingyu mengangguk menyetujui aku.
YOU ARE READING
AFTER YOU [이해찬 ] 2nd Series
FanfictionWhen you hate each other.. Being the most loveable couple.. But it is not longer.. Cause something might be happened... DEAR..