04 | Jenojam

84 16 0
                                    

Yuna Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yuna Pov

Aku duduk di tengah - tengah blok siswi dengan ditemankan set meja batu dan pokok rendang itu. Angin sepoi - sepoi bahasa menerpa muka aku serta badan aku.

Aku menggeliat sejuk. Tapi suka. Tadi lepas rollcall habis dalam pukul 10 malam aku terus naik ke bilik dan capai beg kotak telefon baru yang aku belum bukak.

Ni nak bukak lah ni.

Kau saba jap.

"Senangya dalam hati. Pakai samsung balik. Eh tiberrr.." menyanyi kecil aku disitu.

Petang tadi tak sempat bukak sebab nak ready rollcall. Sedaplah jugak kene membebel kejap dengan mama depan renjun. Malu aku dengan renjun huhu. Pastu renjun cover aku supaya tak kene bebel lama sangat wkwkwk.

Aku keluarkan kotak telefon tu dari beg kertas jenama samsung tu.

"Uish Galaxy S21 ultra 5G kauu.." ha kau nampak takk nampakk tak 5G siot..

Aku tahu belum keluar lagi model ni sebenarnya tapi aku peduli apa lantak aku lah AHAHAHHAH.

Kalah 4G ni cita dia wkkwkwk.

Tapi tulah aku baru nak jadi iphone user kene jadi samsung user balik ahhahaha. Ni semua sebab budak hawau tu.

Geram betul aku eiii!

Baru je beli 11pro max dah rosak fufufuuffuufufu... Aku terlupa nak pakaikan screen protector yang jaga screen tu.

Takpelah mama kan kaya :)

Setelah selesai memasang apa yang patut serta membelek telefon sikit aku pun dikejutkan dengan kedatangan feyy dari depan. Feyy mengambil tempat di depan aku.

"Hi feyy!" aku tersenyum kecil.

"Tadi aku tanya nami kau pergi mana sebab korang naik bilik dulu. Di kata kau dekat sini so aku terus gerak sini."

Ok pastu?

"Aku sebenarnya nak minta maaf soal siang tadi. Mungkin aku pun salah satu punca telefon kau rosak. Wrong time calls? I guess." aku menggeleng kecil.

"Takde ahh aku tak salahkan kau. Aku salahkan lelaki tu! Dia yang langgar aku bukan kau yang langgar aku-"

"Tapi still kalau aku call lewat sikit je maybe kau still iphone user." dia lirik mata dia dekat kotak phone aku.

"Waw.. New brand right? Mahal ni. 1 juta won ada ni." membuntang mata aku jap.

"Biar betik?" feyy mengangguk.

"Harga dia sama je macam Iphone12 pro max. Macam telefon yeon tu warna Graphite." aku mengangguk. Feyy terus bangun duduk sebelah aku dengan muka excited.

"Jom selfie dengan telefon baru kau!? Jom jom." ajak feyy semangat.

"Ha lepastu naik bilik eah aku nak charge bagi bateri tahan lama." terus kami selfie berdua.

AFTER YOU [이해찬 ] 2nd SeriesWhere stories live. Discover now