Yuna Pov
"Feyy kau....ok?" tegur daeun yang tiba - tiba membuatkan kami terus menatap feyy yang termenung je dari tadi. Makanan miliknya pun tidak tersentuh.
"Eh tak ada apa lah.. Korang makanlah." feyy terus bangun meninggalkan kami bertigs disitu.
"Feyy!" laung mina..mina yang berura - ura nak mengejar feyy segera kutahan tangan miliknya. Dia toleh aku dengan muka bingung.
Aku menggeleng.
"Dia perlukan masa untuk bersendirian." dan seketika itu daeun dengan mina saling menatap sesama sendiri sebelum menoleh kearah aku untuk mendapatkan jawapan.
"What do you mean?" tanya mina.
"Mark." terangkat alis milik mina.
"Kenapa dengan mark? Kau jangan cakap feyy dah suka dekat ma-"
"Ya."
"Tapi mark dah ada girlfriend siut." celah daeun. Tak dinafikan.. Memang betul mark ada girlfriend dan feyy sah - sah tak boleh nak buat apa - apa sekarang.
Cuma mampu merenung nasib penyesalan.
"Kita kene buat feyy move on." cadang mina.
"Betul tu weh.. Takkan kita nak musnahkan hubungan mark dengan girlfriend dia semata - mata feyy pulak!" culas daeun.
Dummm!
Terkejut kami bertiga apabila seseorang menumbuk meja tempat kami duduki. Seisi kedai menumpukan perhatian pada kami.
Tak dilupakan air kami yang tertumpah sikit.
"Sorry..." jaehyun sunbae membongkok sedikit kearah pelanggan yang lain sebelum menampar kepala mingyu sunbae. Diikuti gelengan dari yuta sunbae.
"Kau dah kenapa bodoh." carut jaehyun sunbae.
Mingyu bukannya mengaduh tapi dia ketawa kecil..
"Aaaa sunbae buat apa dekat sini?" tegur daeun. Kemudian mereka mengambil tempat mereka. Jaehyun dengan yuta duduk sebelah aku.. Manakala mingyu ambil sebelah mina.
"Kami saje nak melepak release tension dengan final year project. Nampak korang.. Kami joinla.. Tak salah kan?" ujar yuta sunbae.
"Oooo sunbae buat project apa?" tanya daeun pada jaehyun.
"Aku takde final year project macam dua ketul ni.. Aku kan bussiness management."
"By the way.. Dekat luar ni takyah sunbae sunbae lahh..panggil nama je." sambungnya. Kami mengangguk kecil.
"kami terdengar korang duk sebut - sebut nama mark.. Wae?" tanya yuta dengan nada datarnya.. Kami menunduk.
"Kau gosip mpp eaaa.. Nakal." gurau mingyu.
YOU ARE READING
AFTER YOU [이해찬 ] 2nd Series
FanfictionWhen you hate each other.. Being the most loveable couple.. But it is not longer.. Cause something might be happened... DEAR..