Mark Pov
"Macam mana bende ni boleh jadi? Siapa yang pukul feyy sampai pengsan!?" cemas aku diluar ruang kesihatan.
Ryujin dengan mina juga diluar menunggu aku.
"Ex kau la! Pergi pukulnya si feyy diseret - seret muka budak tu dekat almari kasut sampai jatuh barang bilik dia. Lepastu dia tolak feyy jatuh hempap barang. Last sekali dia pijak belakang feyy guna heels dia." marah mina.
"Lepastu kau tengok je ke?" mina menggeleng laju bila aku tanya macam tu.
"Tak boleh nak tolong! Kawan dia pi tahan aku dengan daeun. Roommate kami pulak tak ada. Yang ada yeon dengan nami. Lepastu kau tahulah kan dua ekor tu macam mana!"
"Aku pulak sampai lambat! Sebab bunyu jerit - jerit tu yang aku bergegas pergi. Tengok tengok yuna dah ready nak tolak cindy jatuh dari tingkat dua. Aku tahan yuna dulu!" celah ryujin.
"So jeritan tu suara yuna ke?" celah mingyu dengan yuta yang baru sampai. Dorang terdengar masa otw dekat dengan kami.
"Korang dengar ke!?" tanya ryujin.
"Kau gila!? Satu blok siswa boleh dengar jelas lagi! Aku rasa warden pun boleh dengar tahu tak!?" marah yuta.
"Weyhh sumpah gila.. Yuna punya mengamuk lain doh dia hampir nak bunuh anak orang tahu tak! Aku yang tahan dia pun dia nak angkut aku sekali jatuh dengan ex mark." ucap ryujin.
"Fuck.. Aku boleh rasa yuna kene gantung kolej nanti." ucap mingyu pasrah sebab dia teringat cakap jaehyun tadi.
So pada waktu itu rose dengam jaehyun sampai disini bersama - sama.
"Hey guys.. Apa cerita? Aku baru balik kolej lepastu terserempak dengan jaehyun. Kes apa pulak ni?" takde bagi salam terus terjah je minah ni. Tapi takpe.
"Kes pukul. Sampai pengsan." jawap jisoo yang baru keluar dari ruang kesihatan.
"Oh my god." tutur rose dengan terkejut.
"Abistu? Macam mana sekarang ni?" sambungnya lagi.
"Esok yuna dengan cindy kene panggil dengan ketua warden. Sekali dengan pengarah. Korang, aku balik dulu. Jom rose." selepas jisoo berkata macam tu. Jisoo terus menarik rose menaiki kereta yang jisoo bawak feyy kesini.
"Aku tak puas hati dengan cindy! Aku dah cakap jangan kacau feyy baru je tadi. Dah jadi macam ni pulak! Perempuan ni memang nak kene!" aku mengetap gigi kegeraman sambil mengepal penumbuk.
"Weyy kau nak kemana!" aku yang ingin melangkah pergi dari situ terus ditahan yuta.
"Aku nak jumpa betina tula!"
"Kau nak buat apa jumpa dia lagi!? Nak pukul dia pulak ke? Eh kau gila ke apa!?" tegur aku.
"Aku tak boleh berdiam diri jaehyun! Dia dah pijak - pijak anak orang pulak! Meh aku pijak dia mati ke tak mati!" kalini mingyu pun join adventure tarik aku sekali.
YOU ARE READING
AFTER YOU [이해찬 ] 2nd Series
FanfictionWhen you hate each other.. Being the most loveable couple.. But it is not longer.. Cause something might be happened... DEAR..