53 | Start from here

41 12 2
                                    

Haechan Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haechan Pov

Bunyi sorakan penonton yang menonton perlawanan aku tidak  hiraukan. Aku fokus mencari posisi yang mengelirukan musuh supaya team senang nak baling bola.

Seketika itu jaemin yang baling bola dekat yangyang. Dengan pantas yangyang mengambil kemudian berlari dan mengelak dari diambil musuh secara kasar.

Melilau mata yangyang. Nak pass dekat siapa. Last last dia pass dekat bangchan kemudian bangchan terus baling dekat mingyu. Mingyu pula mengambil beberapa langkah dan baling kepada jaemin semula.

Musuh berkerumun dekat jaemin terpaksa jaemin baling kearah aku dengan kuat sehingga bola tu melantun dekat perut aku dengan kasar.

Terus perut aku rasa sakit then nak tak nak aku paksakan badan aku untuk catch bola. Aku lari beberapa langkah sebelum diberikan pada jeno yang kebetulan mekang dekat area jaring musuh.

Dan jeno dapat jaringkan goll dengam samgat mudah. Aku terus terduduk kepenatan disitu kerana itu mata terakhir kemenangan kami sebelum 15 saat habis game.

Aku merengis perut aku.

"Akhhh sss.." aku pun automatik pegang dekat area perut aku. Sakit betul. Baru aku sedar. Aku sekarang dalam ward.

Tak semena aku tertoleh dekat sofa yang ada di sebelah pintu masuk. Aku terkejut sedikit.

Yuna tidur sini?

Aku cuba bangun dari pembaringan dengan perlahan - lahan. Berbekalkan tiang air iv drip yang ada dekat sebelah. Aku melangkah perlahan - lahan mendekati yuna dengan kaki ayam aku.

Dia macam kesejukkan. Muka pun berkerut kerut. Dia nampak berpeluh sedikit. Aku terus letak tangan aku tekap dekat dahi dia dengan perlahan supaya dia tak terbangun.

Eh panas.

Aku dah nak start gelabah sebab pintu tiba - tiba dikuak dari luar. Ingatkam hantu ke apa. Rupanya karina babi.

Mang menci aku dengan dia ni. Balik balik muka dia gak aku nak hadap.

"Ehh dah bangun?"

Aku yang malas nak bertekak pun iakan aje. Dia tampak ok sebelum.

"Ehh kak yuna pun disini? I though yangyang teman." aku angkat bahu.

"Mana aku tahu. Bangun bangun dah dia tidur dekat sini. Ha ni kenapa? Dah tak sabar sangat ke tunggu aku nak mati. Ke datang nak bunuh aku time aku tidur?" karina dah buat muka pelik sambil pandang aku atas bawah.

"Kau ni dah kenapa? Mulut tu mekang dah tak kenal erti cakap bende elok elok ke? Dekat aku ayat kau tu yang jahat jahat aje. Aku ni jahat sangat ke dekat mata kau?" karina meletakkan 2 beg plastik atas meja sebelah katil aku tanpa memandang kearah aku.

AFTER YOU [이해찬 ] 2nd SeriesWhere stories live. Discover now