12. Kırılmış Kanatlar

942 233 208
                                    

     *Bu bölüm içinde şiddet/yetişkin içerikli sahneler bulunmaktadır. Lütfen rahatsız olacak iseniz okumayınız, bizler okumamanızı tavsiye ederiz. Bu bir uyarıdır sonra uyarı yapmadığımız için bize kızmayınız.İyi okumalar.                                         

                12.Kırılmış Kanatlar

Kerem, Emir'in söyledikleri ile adım atmasa bile omuzunun üzerinden ona baktı.

"Ooo Emir KARHAN senin bir kadına değer verdiğini görmek ne güzel." demesiyle tekrardan bakışları bana düştü. Yüzünde hala serseri gülüşüyle bana bakarken Emir hızlı ve sert adımlarla gelip bakışları halen üzerimde olan Kerem Soyder ile aramıza girip bir barikat oluşturdu.

Vücudu beni saklıyordu. Lakin üstündeki gömlek o kadar gerilmişti ki. Siniri birazdan burada fırtınalar olacağının kanıtıydı.

"S*ktir git SOYDER."  diyen Emir'e aldırmadan başına hafif eğerek beni tekrardan görüş alanına alıp pis bir gülümseme bahşetti. Olduğum yerde rahatsız bir şekilde kıpırdandım.

"Biliyor musun Emir? Gerçekten güzelmiş."  deyip gözlerini Emir'e çevirdi. "Bir içimlik su." demesiyle Emir sert yumruğunu geçirdi.  Gözlerim kocaman açılırken ağzımdan istem dışı bir çığlık koptu. Hala ayakta dursa bile ağzından kan geliyordu. Bu şekilde kurtulması bile bir mucizeydi bence.

Emir işaret parmağını Kerem'e sallayarak; "Eğer ki seni bir daha onun yüz metre yakınında hatta onun çevresinde görürsem bile gelmişini geçmişini s*kerim." 

Kerem kanayan dudağını silerken Emir bir anda bana dönerek ellerini yavaşça saçlarıma götürüp okşarken beni Kerem'den uzaklaştırdı. Daha yeni yumruk atan elleri şu an sevgi gösteriyordu.

"İyi misin? " sorusunu duyunca kaşlarım istem dışı çatıldı. Gerçekten mi? Bana bu soruyu mu soruyordu? Onunla tanıştığımdan beri normal bir günüm olmamış. Tam tersine her geçen gün daha da kötüleşiyordu.

Gözleri vücudumda dolaşırken bir şeyim olup olmadığına bakıyordu. Ortamı bir anda eli kanayan dudağında olan Kerem'in kahkahası doldurdu. 

"Onun peşinde bir çok kişi olacağını ben de daha iyi biliyorsun." demesiyle Emir gerilen çenesi ve alnında beliren damarları ile bana bakarken; "Hepsinin ecdadını s*kerim." diye tısladı.

Ne demek benim peşimde bir  çok kişi olacak? Emir bir anda saçlarımda olan ellerini çekip Kerem'e doğru ilerledi. Yakasına sertçe yapıştığı an gözlerim kocaman açılmış bana ihanet ederek olanları seyretmek istemişti. Ağzım ve adımlarım kilitlenmiş kalmıştım. Emir yakasında tuttuğu Kerem'i hırsla itip; "Bana bak or*spu çocuğu eğer ki seni bir daha onun peşinde, yanında hatta yöresinde bile görürsem hepinizin hayatını s*kip atarım. Acımam bilirsin."

Başkası olsa şimdiye kaçarken Kerem sadece gülüyor, Emir'in daha da sinirlenmesine sebep oluyordu. Yakasını bırakıp bir anda tekrardan yüzüne yumruk geçirmesiyle Kerem'in gülüşü daha da derinleşmişti.

Psikopat manyak herifin tekiydi. Böyle bir durumda gülmek neydi ya? Emir kan olan elini Kerem'in siyah gömleğine silip; "Piç." deyip tısladıktan sonra bana döndü. Ama onu durduran; "Azra. Haa söylesene Azra'yı da mı böyle kandırdın?" diyen Kerem'in sesiydi.

Azra kimdi ki? Emir'in hareket etmemesine hatta sinirlenmesine sebep olmuştu. Acaba dedim sevdiği kız mıydı? Geldiği zamandan beri gülen Kerem'in bütün yüz hatları gerilmişti.

YILANLARIN EFENDİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin