2/33. İadei Ziyaret

93 8 9
                                    

                     2/33. İadei Ziyaret 

Emir'in adım atmasıyla Kerem'in önüne geçtim. Yaptığım hamleyle öfkeli olan gözleri daha da öfkelendi.

"Beni koruman hoşuma gitti." Kerem bunu bana eğilip derken çok yakınımdaydı. "Kapa çeneni." deyip aramızdaki mesafeyi açtım.

"Emir." Dudaklarımdan sadece ismi dökülürken hızla yanıma gelip ben daha ona engel olamadan tek koluyla beni çekmesiyle yanındaydım.

Ellerim bileğine yapışsa bile fayda etmezken yumruğu Kerem'in suratıyla buluştu. Kerem buna hazırlıklı olsa bile kurtulamamıştı. Sendeleyen Kerem'i Emir yakasından tutup kendine çekti. Ellerim Emir'in kolunu tutsa bile bana mısın demiyordu?

"Bakıyorum da nefesinin kesilmesine çok meraklısın Soyder!"

Kaşlarımla ikaz ederken Kerem'in ters bir şey demesinden deli gibi korkuyordum. Bakışlarını bana çevirmesiyle Emir kafasını Kerem'e geçirdi. "Şerefsiz herif!"

Kerem bu sefer dengesini sağlayamazken bir seksen yere serildi. Burnundan kan damlarken eliyle onu silip doğrulmaya çalıştı.   "Seni böyle delirdiğini görmekten keyif alıyorum Karhan."

"Kalk lan it! Ben sana daha göstereceğim delirmek nasıl oluyormuş!" Kerem'i yakasından tuttuğu gibi kaldırdı. Kerem daha dengesini sağlayamadan Emir'den bir yumruk daha yerken tekrardan yerle buluştu.

Emir kırmızıyı görmüş boğa gibi yine ona hareket edecekken önüne atıldım. "Emir yalvarırım yeter! Görmüyor musun ağzı burnu kan içinde kaldı."

Kollarımdan tutup beni resmen kendi bedenine çarptı. "Sen onun için bana mı yalvarıyorsun?"

Olaya çok farklı bir yerden bakarken beni yanlış anlamamıştı. Sorusunu es geçtim. "Hadi gidelim lütfen!"

Sıkıca tuttuğu kollarımın izin verdiği kadar yüzünü avuçladım. "Emir, sevgilim."

Bedeni sinirden titrerken gözlerini Kerem'den çekmedi. "Emir." Beni tek hamlesiyle yiterken arkamdaki masaya çarptım.

Kerem'in üstüne çullanırken art arda yumruklarını indirdi. "Emir." Bağırtım bütün amfiyi inletirken durmadı.

"Sen ona nasıl dokunursun lan!" Emir görmüş olamazdı değil mi? Kafamı iki yana salladım. Olamazdı.

Korkutucu gözükürken ona yaklaşamadım. Adımlarım hızla koridora çıkarken etrafıma baktım. "Ayırsanıza ne bakıyorsunuz?"

Kimse yerinde hareket etmeyip olayı seyretmeye devam ederken gözlerim tanıdık birisini aradı. Amacıma kısa sürede ulaşırken  Anıl kalabalığa hızla geçerek geldi. "Abi."

Dudaklarımı açamadan beni es geçip oraya ilerlemesiyle ona ayak uydurdum. Emir'i yakasından tutup çekmek istese bile gücü yetmezken böbrek kısmına attığı tekmeyle Emir sendeledi. Anıl bunu fırsata çevirirken bir tekme daha atıp Emir'i Kerem'in yanına attı.

"Anıl ne yap-" Onu tutan elimin bileğimden tuttuğu gibi beni yiterken dizlerimin üstüne yere düştüm. "Ecdadını s*ktiğim."

Emir hemen hareketlense bile Anıl bütün hırsıyla karın boşluğuna bir tekme daha attı. Emir olduğu yerde bükülürken Anıl durmayıp bir yumruk attı.

Kerem'in yüzü baya haşat olmuşken yerinden kımıldamadı. "Kim kimin ecdadını s*kecek göreceğiz Karhan!"

Az önceki pozisyonu bu sefer Anıl ve Emir alırken dayak yiyen Emir'di. Az öncekinin aksine korkusuzca Anıl'ın resmen üstüne atladım. "Sen kime vuruyorsun gerizekalı?"

YILANLARIN EFENDİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin