Medea her gece bir ritüel gibi şövalyeleri Lyle'ın yatak odasını aramaya yönlendirdi.
Hatta bütün erkeklerin üstlerinin erkek olup olmadıklarını kontrol etmek için çıkarılmasını bile emretti. (veya… .. ABS!)
Bu sayede Lyle'ın yatak odasına suikastçı gelmedi ama Lyle, her gece iki veya üç saat süren aramayı izlerken uykusunu feregat etmek zorunda kaldı.
'…… Gerçekten gelmiyor.'
Lyle yatakta uzanırken kaşlarını çattı ve görünüşe göre Medea ile evlendiğinden beri bu kadar huzurlu bir gece geçirdi.
Bir yatağı paylaştıklarında, her zaman ağlıyor ya da öfkeliydi ve her odayı incelediğinde bile, bir kadın olduğu için Lyle'ı azarladı.
Problem neydi?
Nişanı sırasında yumuşak ve iyi huyluydu. Kararsızlığına dair hiçbir işaret yoktu.
Tuhaflaşması, evlendikten sonra düklüğe gittikten hemen sonra oldu.
O andan itibaren Medea, Lyle'a kafayı takmaya başladı.
O zamanlar, amcasına karşı savaşmakla çok meşgul olduğu için uzun süre onunla ilgilenemezdi.
Bunun için biraz üzgünüm ama ……
"Hafızasını kaybettiyse …… …… Elimin arkasına sinirli bir şekilde bakan ve hıçkıran kız mı - geri mi döndü?"
Bana 'Hiç fark etmez' diye geldi.
Hatırlamasa bile yaptığı her şey yok olmuyor. İncinmek, başkalarını incitmenize izin vermez.
İmparatoriçe olmaya devam edecek, ancak Lyle onun kalbiyle hiçbir ilgisi olmadığına karar verdi.
***
Ertesi gün, ertesi gün ve birbirini izleyen gün Medea, Lyle'ın odasına gelmedi.
Hizmetçileri dedikodunun dolaşımını durdurmaya çalışsa da, İmparatoriçe'nin amnezi söylentileri İmparatorluk Şehri'nin saraylıları arasında yayıldı.
Ve en göze çarpan şeylerden bazıları İmparatoriçe'nin yapmadığı şeylerdi.
Örneğin, İmparatoriçe'nin İmparatoru taciz ettiğine, bir hizmetçinin veya görevlinin bir odadan atıldığına veya yüzüne tokatlandığına dair hiçbir iz yoktu.
Gerçekten hafıza kaybı yaşıyor mu?
Lyle koridorda yürüyordu, yüzü bükülmüştü.
Duk Caird'in Milledia'ya dikkatsizce baktığını gösteren bir hareket yoktu, ama kızının güvenliğinden tamamen aldırış etmiyordu.
Dük, İmparator'a kızıyla aynı yatağı paylaşması için politik olarak baskı uygulayan kişiydi; çünkü imparatorla yatağı paylaşmak, saray içinde ve dışında birine daha fazla önem veriyordu.
Bu, Lyle'ın Medea'dan daha çok nefret etmesine neden oldu.
"Majesteleri!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...