İşi geç bitirmek için bilerek zaman ayırdım. Genellikle Medea onu yatakta beceriksizce beklerdi. Lyle derin bir iç çekti. Geceyi Medea ile geçirmek kolay olmadı.
O anlarda bile birçok talebi, şikayeti ve kızgınlığı vardı.
Neden beni ifade vermedin?
Elbette siyasi bir mesele vardı. Ancak Lyle, istediğini elde etmek için riskler etrafında nasıl politik manevra yapacağını biliyordu.
Bunun ne kabiliyetiyle ne de gücüyle ilgisi vardı.
İlk İmparatoriçe.
Bunu yapamamış olmalıydı çünkü on sekiz cariye tarafından işkence gördüğüne ve zehirlendiğine tanık olduğu annesini düşündü.
Sinir bozucu olacağına dair bir önsezim var.
Kraliçenin yatak odasının önünde, hizmetçiler ve eskort şövalyeleri beklemekteydi. Bekleyen hizmetçi İmparator Lyle'ı görünce eğildi.
"İmparatoriçe ne olacak?"
Kuru bir sesle sorduğunda, kayınvalide başını eğdi ve şöyle dedi:
Yatakta.
Önce uyumuyorsun, değil mi? " Koridorda koştuğunu düşündüğümde mümkündü. Ama o Medea değil mi? Lyle aklına gelen düşünceyi sildi.
İçeri giriyorum. Geri çekil.
Lyle, görevlilerin eğildiğini fark etmeden odaya girdi. İmparator yatak odasına girdiğinde, hizmetçiler sessizce kapıyı kapattı.
İmparatoriçe'nin yatak odası son derece sakin ve sessizdi. İmparator gelirken birkaç fener ve mum yakıldı ve zayıf bir ışık aktı.
Lyle doğruca yatağa gitti ve Medea'yı bekleyerek perdeleri açtı ama İmparatoriçe görülecek bir yer değildi.
"Medea?"
Cevap gelmedi.
Olabilir mi…. Saklanıyor mu
Hayır hayır hayır…. o İmparatoriçe. Kendisinden, imparatorundan ve kocasından saklanmak için hiçbir sebep yoktu.
"Medea!"
Lyle can sıkıcı bir şekilde adını söyledi ve sinirlerinin gergin olduğunu hissetti.
Bu alarm hızla yayıldı. Geniş yatak odasını kontrol etmeye başladı; o bir Kılıç Ustasıydı ve içgüdüye duyarlıydı; odada kimsenin olmadığından emin olarak hemen arkasını döndü.
Şaşkındı. İmparatoriçe kaçmıştı. Yatağını paylaşmamak için.
Sinirli olan Lyle, doğruca yatak odasına dönmeye meyilliydi, ama onu içeride tuttu.
Rakibi hastaydı. Medea'nın intihar girişiminden kaynaklanan bir kazada hafıza kaybı yaşadığı gerçeği dışarıya sızmamalı.
Lyle yatak odasının kapısını açtı ve hizmetçiye ve refakatçilere baktı.
İmparatoriçe odada değil. Görünüşe göre bir yerlerde dolaşıyor ... ... onu hemen buraya getirin. "
"Evet?" Korkmuş beklemedeki hizmetçi ciyaklayarak binlerce mazeret uydurmaya hazırdı.
Lyle ilgilenmedi ve keskin bir patlama ile kapıyı kapattı, kapıyı kapattı, yatağa gitti ve içine daldı.
"Onu beklemek zorundayım ... ..."
Kendini bir dilenci gibi hissetti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...