İki hafta olduğunda, her zamanki gibi ona bir doktor gönderecektim.
Tabii ki, sadece iki hafta içinde hamile olup olmadığınızı anlayamazsınız.
Ancak o zaman, bir ay önce yapılan ilişkinin sonuçlarını bulmaktı. Ancak, Medea ikinci kattaki balkondan düşerek yaralandığında, doktor onun normalden daha erken hamile olmadığını beyan etti.
"Ondan önce uyumanın bir faydası olmasaydı ... ... iki hafta içinde başka bir ilişkimiz olabilirdi."
Dünden sonra ve bu sabahki çok sayıda şiddetli aktiviteden sonra Medea'nın hamile kalmadığına inanmak zor olurdu.
Ama sonuç yaklaşık bir ay sonrasına kadar bilinmeyecek…… Her neyse, iki hafta sonra bir kez daha katılmamız doğru olmaz mı?
Yanlışlıkla ne düşündüğünü, ne istediğini ve beklediğini fark ettiğinde Lyle'ın ifadesi tuhaflaştı. Aniden, Medea'nın bu sabahki utangaç ahlaksızlığının bir görüntüsü onun vizyonunu aştı.
Ahh! Majesteleri, Aah hnngh… Hayır! Oraya dokunmayın …… '
"Efendim? Yürümeyi bıraktın. Bakanlar zaten beş saattir bekliyorlar ”dedi Lyle ile birlikte yürüyen ve kısa bir rapor veren Sid.
Lyle uyandı ve kızaran yanağını okşadı ...
"Aman Tanrım! Ne hakkında düşünüyorsun? … İmparatoriçe Majesteleri'ni düşünmezdin, değil mi……? ”
Sid'in gözleri farkında olmadan bir lamba gibi büyüdü, Lyle'ın yüzü kızarmaya devam etti.
Ah! Gerçekten mi?"
"Hayır."
Hayır, Majestelerinin yüzü artık kırmızı! Majestelerine hizmet ettiğimden beri ilk defa. Ertesi sabah nezle olduğunu söylemiyorsun, değil mi? "
Sid aceleyle ağzını kapattı ve Lyle'ın yüzü kıvrıldı ve ona şiddetle baktı. Sid ağzını ekiyormuş gibi başını eğdi.
"... dikkatli olacağım."
"Hadi gidelim."
Sid, ileriye doğru yürürken hızla Lyle'ın arkasını takip etti.
Sonra kendisini daha iyi hissettirmek umuduyla geçen sözleri fısıldadı:
"Neden bu kadar endişeleniyorsun? Majesteleri İmparator, Majesteleri de İmparatoriçe. Majesteleri aradığında neşeyle koşan o değil mi? "
Neşeyle koşmak mı? Medea? Lyle, dün gece ondan kaçmak için imparatorluk sarayının duvarlarına tırmanıp atlayan Medea'yı hatırlayınca kaşlarını çattı.
Daha önce böyle miydi bilmiyorum ama şimdi Medea bunu yapamaz.
Sid, Lyle'ın düşünceli bakışına bir göz attı ve bir şey daha söyledi:
“Durum böyle olmasa bile……. Majesteleri her zaman İmparatoriçe'den sizinle yatmasını isteyebilir. İkiniz de gençsiniz……. Mazeret mükemmel çünkü ikinizin henüz çocuğu yok. "
Lyle suskundu; Sid bir şekilde dile getirilmemiş sorunlu endişeleriyle konuşmuştu.
Sid'e bakmak için döndüğünde, Sid hızla gözlerinden kaçtı ve endişeli bir yüzle aşağı baktı.
'…. Ama yanlış bir şey söylemedi.'
Sid'in dediği gibi, o İmparator'du.
Şu anda, imparatorluk çiftinin çocuğu yoktu……. Mirasçılar yetiştirmek de İmparator ve İmparatoriçe'nin vazgeçilmez bir göreviydi - Çünkü onlar kraliyetti, ama…… Bu sabah olan her şeyden sonra Medea'nın yüzüyle nasıl tanışacaksınız…?
Lyle, Medea'yı herhangi bir öz-bilinci ya da gurur duymadan kucakladığını ve onu istediği kadar arzuladığını hatırladığında daha da utandı. Neden daha önce hiç yapmadığı bir şeyi yapıyordu?
Medea'nın sesi kulaklarına girdiğinde kaşlarını çatan kişi o değil miydi?
Bu şehvetten başka bir şey değil. Daha önce yaptın. Sadece görmezden gelin ve ortadan kalkacaktır. Medea'yı görmek istememe imkan yok. Sana ne yaptığını unutma! '
Lyle başını salladı, ortaya çıkan acı verici kalp atışını görmezden gelmeye çalışıyordu; o asla Medea'yı aramayacaktı. Ve kesinlikle bu gece onu tekrar ziyaret etmeyecekti.
***
İmparatorun Tutarsızlığı
İmparator neden burada?
Oturma odasına yeni doğmuş bir yavru geyik gibi giren Medea çıldırdı.
O kadar yıpranmış ve yorgundum ki, yatak odasında öğle yemeği yemeyi planlıyordum, ancak hizmetçiler bana bilerek baktıklarında oturma odasına çıktım. Utançtan ölmek istedim.
Lyle ile her gün katıldığınızı duydum, ama bu yanan bakışların nesi var? Sen, eski Medea, bu şekilde kucaklanmadın mı? '
Hizmetçiler seviniyorlardı, 'Güzel İmparatoriçe'imiz sonunda Majesteleri tarafından tercih edilmeye başlandı!'
Ancak, şimdiki Medea'nın bunu bilmesinin hiçbir yolu yoktu. Bunun yerine, onun için önemli olan aşırı çalışması, beline, sırtı ve uyluklarına kramp girmesiydi.
Bacakları kapanmıyor gibiydi ve karnı, Lyle'ın gülünç derecede coşkulu sürüşüyle uğraşmak zorunda kaldığı için ağrıyordu.
Hizmetçiler tarafından kendisine verilen ilaçları aldıktan ve bir masaj terapisti ile tanıştıktan sonra Medea kendini daha iyi hissetti
Neyse ki, benim önemli yerim yırtık veya şişlik olmadan bozulmamıştı, bu yüzden bir aşk romanının korkunç gücünü tam olarak anlayabilir ve deneyimleyebilirdim.
'Hikayenin sonunda, bir r-19 romanı gibi bir atmosfere sahipti, sahne, sahne, sahne, sahne, sahne, sahne, sahne (' sahne ', müstehcen sahneler için argo)…. bir süre devam etti. '
Okumaktan zevk almıştım.
O zamanlar, Seira ve Lyle birbirine karışırken ortaya çıkan utanç verici durumlardan zevk almıştım ... ama Seira buna dayanabilirdi çünkü bir şövalyenin dayanıklılığına sahipti. Ben mi? Ben öleceğim.
'Ama iyi hissettirdi. Lyle gerçekten iyiydi - Kabul et! '
Oturma odasına girdiğinde, Lyle aniden bir sandalyede belirdi. Medea çığlık attı ve zıpladı - hiç de etkileyici olmayan bir şekilde.
"Ne ..."
Medea, şaşkına dönen Lyle'a bağırdı.
Majesteleri neden burada?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...