40. Bölüm

2.4K 123 7
                                    

"Bir imparatorluk habercisi mi? İmparatoriçe mi? "

Dük malikanesine girerken, Luke kulaklarına inanamadı.

Önce kız kardeşimin benimle iletişime geçtiğine inanamıyorum! Daha önce hiç olmadı!

Bir şey mi oldu rahibe? Bir sorun mu var?'

Luke, Ceiard Dükü olan babasının hoş bir kişiliğe sahip olmadığını biliyordu - aslında oldukça sert bir mizacı vardı ve Medea, İmparator'un ona karşı muamelesi nedeniyle bu özelliği benimsedi.

Görüşme talep eden mektupları cevapsız kaldı ve geri gönderildi ve bir cevap geldiğinde çok meşguldü.

Luke, Dük ve Düşes'in Medea'ya nasıl davrandığını tam olarak bilmiyordu çünkü erken çocukluk döneminde yoğun eğitimi için evden ayrıldı.

Sadece İmparatorun emrine itaat etmeyi ve İmparatoriçe ailesinin babasına karşı saygınlığını korumayı biliyordu.

Düşes hakkında bir fantazi geliştiren ve kendisine sadece portre olarak kalan Luke, kendisine benzediği söylenen Medea'yı özlüyordu.

Luke sonunda Medea ile tanışma şansı bulduğu için çok mutluydu ve şöyle dedi:

“Her gün olur çünkü önce kız kardeşim istedi! Hayır. Hemen Şimdi! "

"Kral."

Uşak, İmparatorluk Sarayına koşmaya hazırlanan Luke'u geri tuttu.

Medea, kız kardeş olmadan önce İmparatorluğun İmparatoriçesi idi. Luke düklüğün oğlu ve varisi olsa bile, İmparatorluk Sarayı bir davetiye alıp önceden randevu almadığınız sürece istediğiniz zaman girip çıkamayacağınız bir yer değildi.

"İmparatoriçe'nin bir programı olduğundan eminim. Mutlu olduğunuzu anlıyorum, ancak bir haberci yanıtınızı bekliyor, bu yüzden lütfen bir yanıt yazın ve gönderin. "

Uşağın sözleriyle Luke durakladı ve kızardı.

"Evet, sanırım…. İyi. İmparatoriçe olduğuna göre, benden daha meşgul olmalısın. Bir dakika bekle."

Luke en yakın ofise yürüdü.

En keskin tüy kalemini aldı, mürekkebe batırdı ve en iyi el yazısıyla sorunsuzca bir cevap yazdı. Yazıyı bitiren ve mürekkebin yayılmasını önlemek için iyice mühürleyen Luke, kısa bir süre sonra ofisi terk etti. …

"Bunu derhal teslim edin ... İmparatoriçe'yi bekletmemeliyiz."

Evet, genç usta.

Kurye, Luke'tan mektubu aldı. Elçinin avlusunda hemen atına çıktı ve dükün evinden çıktı.

Luke'un umutlu göğsü, taşıyıcının uzaklaşmasını izlerken beklentiyle şişti.

Medea'nın ne kadar çabuk cevap vereceğini bilmiyordu ama şimdiden beklenti ve hevesle doluydu.

***

Gün tamamen karanlıktı ve çalışmaları sessizleşti.

Lyle ofisinden ayrıldı ve artık gelişini ertelemesine gerek olmadığı gerekçesiyle İmparatoriçe Sarayı'na gitti.

Önceden sarayda yatacağına söz verdiği için işlerin sorunsuz ve barışçıl bir şekilde gideceğini varsayıyordu.

Ancak, geldiğinde saray her zamankinden daha gürültülü idi.

"Yaygara ne?"

Lyle'ın planlanan ziyaretinde, hizmetçiler ve hizmetçiler endişelendiler.

Hizmetçilerin ve hizmetçilerin koşuşturup koşuşturduğunu görmek alışılmadık bir şey değildi, ama gardiyanların tenleri bile soldu.

Bu yaygaranın ne hakkında olduğunu sordum.

Lyle onlara kaşlarını çattı, konuşmamalarından rahatsız oldu ve bunun yerine basitçe birbirlerine baktı.

Bir kadın titreyerek öne çıktı. Medea'ya giden hizmetçilerden biriydi.

"Majesteleri, İmparatoriçe…. gitti."

İmparatoriçe Sarayı'nı gezmek için aceleyle ısrar eden Medea'nın bir noktada tamamen ortadan kaybolduğunu açıkladı.

Ortadan mı kayboldu? bu mantıklı mı?

Medea İmparatoriçe'ydi. Kazalara olan ilgisi nedeniyle ondan fazla hizmetçi ona katıldı. Aynı şey, bir odadayken de geçerliydi ve Medea bir odadan çıkınca daha fazla hizmetçi Medea'ya bakmak için onu takip etti. Aslında, Medea sadece kendi yatak odasındaysa ve özellikle hizmetçilerine çok uğraştıktan sonra ayrılmalarını emrederse yalnızdı.

"Bana ... yine kaçtı?"

Düşündüğüm anda kalbim serinledi.

Geceleri uğrayacağıma söz verdim, bu yüzden benden kaçmaya çalışıyor olmalısın Hafızanızı kaybettikten sonra geceyi ilk kez birlikte geçirmiyoruz - Neden ?!

Sakinleşmeyi başardığım yanan kalbime yağ atmak gibiydi.

Bunu aynı gün yaptığına inanamıyorum, boşanmak istedi ve daha sonra yeniden evlenebilmeyi dilediğini söyledi!

Lyle çok öfkeliydi. Kafa karışıklığı, gazabını daha da artırdı. Kalbinin neden öfkeyle yandığını bilmiyordu.

Lyle, gözlerinden biraz çılgınlığın geçtiğini gören korkmuş saray mensuplarına baktı.

"İmparatoriçe en son nerede görüldü?"

***

Buraya bakmayacaksın.

Medea, kimsenin bilge olmadığı yatak odasına döndü. Lyle ile yatmayı düşünmediği için yatağına gitmedi.

Bunun yerine Medea, yatak odasına bitişik soyunma odasında, odadaki en büyük gardırobun içine saklandı. Kimse buraya bakmayı düşünmez. Çocuk değil bir yetişkin arıyorlardı.

Lyle gece gelip onu bulup gitmezse, evet, sinirleneceğini düşündü. Ama o Lyle'dı. Erkek kahraman. Lyle, Medea'yı asla hapse atmadı veya sert bir şey yapmadı. Çünkü bu romandaki erkek kahramandı.

"Bu arada ... ... Bu gerçekten inanılmaz derecede büyük bir gardırop dolabı."

O kadar büyüktü ki, Medea gibi bir yetişkin hem ayaklarını hem de kollarını uzatabildiğinde ve duvarları parmak uçlarına ve ayak parmaklarına zar zor dokunsa bile.

Şey, çünkü elbiseler de büyük. Bunun gibi büyük mobilyalara ihtiyacınız var. '

Medea gardırop sandığının zeminine uzandı, elbiselerin üzerindeki dantellere ve süslemelere baktı.

Tipik bir evde, bu sandığın alt katı ayakkabı, çanta gibi eşyalarla dolu olurdu.

Tipik bir evde, bu kadar büyük bir gardırop diye bir şey yoktu.

Elbisemin dantel eteklerine parmak uçlarımla vurmaktan ve oynamaktan can sıkıntısından ölmek üzereydim…… yüksek bir gürültü duydum.

Ha?

Soyunma odasının kapısı açıldı ve ağır ayak sesleri yaklaştı.

Medea'nın saklandığı gardırobun önünde durdu.





Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin