"siktir?"
Lyle şaşırmıştı.
Yatakta oturup hizmetçilerin Medea'yı getirmesini beklerken midesi kaynadı.
Hizmetçilerin ve refakatçilerin İmparatoriçe'nin kaçtığını bilmemesi, onun yatak odası kapısından dışarı çıkmadığı anlamına geliyordu. Kısacası, pencereden.
Pencereden, korkuluktan ve balkondan doğal kaçış yolunu gören Lyle, hemen pencereden çıktı ve Medea'nın izini takip etti.
Medea'nın bu tehlikeli yoldan, bir etekle geçmesi düşüncesi beni daha da kötüleştirdi.
Evet, kızmadım ya da endişeli değildim. Ölmesi benim için önemli değildi, öyleyse neden kızayım?
Ancak, gecenin ortasında bir İmparatoriçe kaçtıktan sonra İmparatorluk Sarayını aramak zorunda kalmanın bu utanç verici durumuna girmekten rahatsız oldum ..….
"Görünüşe göre şimdi bile bir kaçış arıyor ve kaçmaya çalışıyorsun."
Lyle o kadar şaşırmıştı ki bir an ruhunun cennete yükseleceğini düşündü.
"Neden İmparatoriçe olarak bu yerde yalnızım? Kimliğimi unutuyor muyum? "
Medea utançtan ölebilirdi, ancak Lyle'ın öfkeli yüzünü görünce, önceden hazırlanmış "kaçış" kartını erkenden kullanmaya karar verdi.
Provalı bahanesiyle devam etti.
"Endişelendiğimi hatırlıyorum çünkü ne kadar beklesem de gelmedin, ben de seni aramaya gittim."
"Tek başına? Gecenin ortasında?"
"Çünkü gelmeme olasılığınız vardı ve aşağılayıcı dedikodular çekmek istemedim." Bu yüzden bir hizmetçi ya da gardiyan olmadan gizlice dışarı çıktım; Medea'nın ortaya attığı mazeret buydu. Onu suçlarken su sızdırmazdı. Lyle bundan sonra kızamazdı.
Ofisime giden yol bu değil.
"Gerçekten?! Hafızam eksik ve kayboldum. Gündüzleri İmparatorluk Sarayı ile geceleri İmparatorluk Sarayı farklıdır. "
Ne kadar utanmaz bir yalan.
Hafızasını kaybetmeden önce veya sonra bu nokta önemli ölçüde değişmedi.
Lyle kaşlarını çattı.
"Yol tarifi isteyebilirdin."
"Ama eğer yapsaydım, kesinlikle büyük bir kargaşaya neden olurdu. İlgiden kaçınmak istedim. "
Gece değil mi?
Medea'nın aralarında bir kelime bile kaybetmemesi Lyle'ı öfkeyle doldurdu.
"Majestelerini istemeden rahatsız ettiysem özür dilerim."
Lyle, Medea'nın özür dilemek için başını kibarca eğmesini izledi.
Akıcı konuşması ile makul inkar etmesi ve bunun üzerine tartışmanın beyhudeliği arasında bariz bir yalan olmasına rağmen, Lyla şimdilik bunu bırakmaya karar verdi.
"Çok geç."
Lyle soğukça tükürdü. Onları hissetti ve başını yaklaşan hizmetkarlara doğru çevirdi.
Yakınlarda bir yatak odası bulun. İmparatoriçe ve ben orada dinleneceğiz. "
* * *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...