66. bölüm

2K 57 1
                                    

“……Bu arada Medea.”

Lyle, Medea'yı yatak odasındaki kanepeye taşırken konuştu. Sonunda kanepede Lyle'ın kucağına oturdu.

"Ne?"

Medea biraz sinirlendi çünkü Lyle onu kucağından indirmedi. Yine de Lyle'ın yüzü çok tatlıydı çünkü gülümsemeden duramıyordu.

“İmparatoriçe'nin istediği gibi Baron Hestia'nın hayatı kurtuldu……. Ödülüm ne?”

"ma-majesteleri, onu kurtaran şövalyeler."

"onları kim gönderdi?"

“Ah…….”

Medea sessiz kaldı. O baktı.

"Pekala, yapmana izin veriyorum!"

"Pek bir şey istemeyeceğim. Millie…….göğüslerini biraz yalayayım.”

Medea, kulağına mırıldanan kaba sözler karşısında sersemlemişti. Ona baktığında, Lyle muzipçe sırıtıyordu.

“…… yine söylüyorsun. Majesteleri, vücudumu o kadar çok mu beğeniyorsunuz?”

"Evet bayılıyorum. İmparatoriçe yapmama izin verse, bütün gün koyardım ve çıkarmak istemezdim.”

Medea onun sözlerine şaşırmıştı.

"Sadece biraz tadına bakacağım. …….”

O skandal şeyler fısıldarken, Medea Lyle'ın kucağından kaçmaya çalıştı ama kollarını sıkıca tuttu.

"Göğüslerini yalayayım."

"Sen fazla utanmazsın! Utandım!"

"Bu bir yatak odası ve sadece ikimiz varız. İmparatoriçenin bana göğüslerini emdirdiğini kimseye söylemeyeceğim.”

Onun alay etmesi üzerine Medea, Lyle'ın kolunu ve yüzünü acımasızca çimdikledi, ama Lyle sadece kıkırdayarak "Ah, Oww" dedi.

"Ha? Akşama kadar gitmeme izin vermeyecek misin?"

Lyle, yalamasına izin verse bile, gitmesine izin vermeye en ufak bir niyeti olmamasına rağmen öyle söyledi.

Medea kızardı ve çelişkili görünüyordu.

“……öyleyse, daha sonra bırakacağına söz veriyor musun?”

Daha yemek yemeden önce olduğu için yatağa sürüklenmek istemiyordu.

Lyle'ın eğilimi göz önüne alındığında, bunu kanepede yapmak garip değildi.

"Tabii ki."

Onu bırakacaktı ve sonra tekrar yakalayacaktı.

Lyle sırıtarak konuştu. Medea, Lyle'ın gülümsemesinden endişeliydi ama istediğini yapmaya kararlıydı. Küçük ihtimaller olması daha iyi çünkü reddederse kucaklanacak ve Lyle yalan söylese bile yine de kucaklanacaktı.

“Pekala, o zaman… Bunu yapabilirsin…….”

Medea utangaç bir tavırla, kızgın yüzünü eğdi. Lyle sırıttı ve dudaklarını Medea'nın yanağına bastırdı.

"İki elinizle birleştirin, böylece yalamak kolay, İmparatoriçem."

"Ne?"

Ama Lyle çoktan Medea'nın elbisesinin önünü çözüp aşağı çekiyordu. Korsesinin kordonunu gevşetti ve göğüslerini çıkarmak için parmağını içeri soktu.

“Ugnnh…….”

“Tamamen İmparatoriçe'nin göğüslerini yalamaya odaklanmak istiyorum. Acele et."

Lyle kayıtsız bir yüzle müstehcen taleplerde bulunurken Medea'nın dili tutulmuştu.

"Pekala, bunu yapamam. Ah…. Sadece yap.…."

Lyle sadece yumuşak etle oynuyor olsa da inledi. Göğüs uçlarını yalayınca keskin durmaya başladılar. Sesinin çıktığını hissetti. Medea, göğüslerine dokunulmadan dönerek inledi.

Lyle sırıttı ve Medea'nın çenesini tuttu ve onu öptü.

“Hım…… ha…….”

Dilleri birbirine dolanmış, tükürükleri birbirine karışmıştı ve ağzındaki zayıf noktayı nazikçe yaladı. Dudaklarını Lyle'a verirken, tüm vücudu tatlı bir sıcaklıkla dolmuş gibiydi.

"Ha? Millie……Bana bir ödül vermelisin. İmparatorunuz böyle yalvarıyor.”

Lyle'ın tekrar tekrar ricası üzerine Medea gönülsüzce göğüslerini iki eliyle kaldırdı. Lyle gülümsedi ve tekrar emretti,

“Onları bir araya getir…. ortada……. Bu doğru."

Zaten heyecanlı olan meme uçları, şehvetli göğüsler birbirine bastırılırken daha da dışarı çıktı. Son birkaç hafta içinde her gün acı çektikten sonra Medea'nın areolası(göğüs ucu çevresindeki koyu renkli halkalar) sulu pembemsi bir renge dönüştü.

Lyle müstehcen manzarayı şehvetli bir bakış attı ve yaladı.

“Ahh…….”

Tüm vücudunun uyuştuğu noktaya kadar yayılan tatlı uyaran karşısında doğal olarak bir inilti çıktı. Alt çiçeğinde içtiği zamankiyle karşılaştırılamaz ama aynı zamanda çok zevkliydi.

"İyi hissediyor musun, İmparatoriçe?"

Lyle gülerek sordu.Medea üzüntüden ağlayacakmış gibi hissetti. Burada, sanki onu yalamasını istiyormuş gibi göğüslerini Lyle'a uzatıyordu! Yüzü zevkten kıpkırmızı olurken bunu inkar etmek mümkün değildi.

“Ah……Acele et….”

Medea, Lyle'ın  çabucak yalayıp bitirmesini istiyordu, ama aynı zamanda, onu tutkuyla acilen yalaması için bir yalvarma gibi de gelebilirdi. Lyle sırıttı ve yüzünü Medea'nın göğüslerinin arasına gömdü. Küçük elleri dolgun göğüslerini vurguladığında daha da iştah açıcı görünüyordu.

“Ah………Ah, uh…. Ah…… Ahhh, ah……. Ooohhh!"

Tüm dikkati Lyle'ın küçük hareketlerine odaklanmıştı. Nefesi ıslak göğsünün tepesine çarptı ve kıçı doğal olarak sallandı, sıcak dili onun meme ucunun çevresini yalayıp çevrelerken kımıldadı.

Harika hissediyordu…

Büyük bir ikilemdi çünkü Lyle ile kendini çok iyi hissediyordu. Ya Lyle er ya da geç ona karşı kullanırsa?

Düzgün dudaklar küçük yumruları ısırdı ve onları emdi. Medea endişe ve zevkle inledi ve dayanmaya çalıştı.

Vücudunun duyuları yavaş yavaş yükseliyor ve onu tek bir yere götürüyordu.

Medea zaten her gece onlarca kez tadına baktı, bu yüzden ne olduğunu biliyordu. Medea daha önce hiç göğüslerini okşayarak doruğa ulaşmamıştı.

Bunu hayal etmekten utanıyordu.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin