Elbisesini de gevşetmeye başladığında Medea'nın gözleri şokla büyüdü. Birleşme gecesi için, ince, basit ve korsesiz bir elbise giymişti.
Göğüsleri ve omuzları giderek daha fazla açığa çıkıyordu.
Medea protesto etmek için ağzını daha geniş açmaya çalıştı ama Lyle bunu onu daha derin öpmeye davet olarak kabul etti, dili onu daha da içine yalıyordu.
"Huh uhh huu ... ..."
Lyle gözleri kapalı nefes nefese olan Medea'ya baktı.
Şaşkınlıkla, "İmparatoriçe, nefes almalısın" dedi.
Medea'nın gözleri parlayan yüzünde açıldı ve yüksek sesle nefesi kesildi.
“Hah, haah……” Sert nefesleri havayı doldurdu.
Bu onun ilk öpücüğü.
Lyle ona baktı, gözleri titriyordu, şok olmuştu. Tüm anıları gerçekten kaybolmuştu. Birlikte sahip oldukları tüm 'ilk anılar' da dahil olmak üzere gitti.
Öyle olsa bile, Medea'nın tavrı çok tuhaftı.
Lyle, Medea ile ilk ilişkisini hatırladı. On altı yaşındayken evlendiler ve o on dokuz yaşındaydı, ancak yirmi yaşına gelene kadar ona dokunmadı.
Lyle, çocukluğundan beri İmparator'un cariyeleri tarafından taciz edildi ve cinsel istismara uğradı.
Lyle, İmparator ile aynı renge sahip olduğundan, çocuğunu taşıyabileceklerini ve onu İmparatorun doğrudan çocuğu olarak verebileceklerini düşünmüşlerdi.
İmparator'a söylemekten ve gazabını kazanmaktan korktuğu için Lyle sessizlik içinde acı çekmişti. Sonunda, gerçeği öğrenince öfkelenen Birinci İmparatoriçe hepsini çağırdı ve zehir içmelerini emretti.
Onun sayesinde pençelerinden kurtulmayı başardı, ancak kalbindeki izler uzun süre sonra kaldı.
Büyürken bile tiksinti ve kadın korkusu devam etti. Bu yüzden Lyle, çok genç olduğu bahanesiyle Medea ile cinsel ilişkiye girmeyi reddetti.
Genç bir çift olarak, ilk başta, aynı yatakta hafif bir kucaklamadan başka bir şey olmadan uyumuşlardı.
20 yaşına gelene kadar o gece ona hafifçe ilaç vermiş ve onu zorlamıştı. Bu geçirdikleri ilk geceydi.
Lyle, Medea'nın yüzünü, muzaffer bir tavırla yukarıdan bakan yüzünü açıkça hatırladı. Yüzü eski İmparator'un cariyeleriyle örtüşüyor, Lyle şefkatli olmaya dayanamıyordu. Gözleri çok çarpıktı.
"Haaa…."
Medea'nın nefes nefese dudakları Lyle'ın tükürüğüne batırılmış, büyüleyici bir şekilde parlıyordu. Yanlışlıkla bu düşünceye kapılan Lyle, onu tekrar öpmek istiyorum, tuhaf dürtüsünden şaşkına döndü ve utandı.
Bu duygulardan nefret etmeye başladı. Tehlikeliydi. Yaralanacaktı. Ve Medea tehlikeliydi. Ve o Medea değil miydi?
* * *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romantizm#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...