Medea kitabı sertçe kapadı ve yatağa geldi.
Lyle, kanepede uyumakta ısrar etseydi, onu taşıyacağını planlamıştı; ancak, o niyeti yoktu.
Ancak, İmparatorun yatağı olduğu için yatak o kadar genişti ki, iki kişi uçlara uzanırsa, kollarını uzatmış olsalar bile birbirlerine dokunamazlardı.
Medea, Lyle'ın nerede olduğunu gözlemledi ve karşı uca yatırıldı. Ağır bir sessizlik oldu.
Bütün gün sadece Medea'yı kucağında tutmayı düşünen Lyle gergin ve umutsuzdu: Kızgın olduğunu biliyorum, ama …… beklendiği gibi, Medea ile kollarımda uyumak istiyorum.
Bekledi ve onun nefes alıp verme sesi yavaşlayıp yumuşak bir şekilde kendi kendine ilerlediğinde uykuya dalıp uyumadığını merak etti. Lyle, Medea'nın yanına süzüldü. Sonra Medea'yı sessizce kollarının arasına aldı.
"Ah!"
O anda Medea gözlerini açtı ve Lyle'ın kolunu ısırdı.
Lyle şaşırdı, geri çekildi, şok oldu.
"Medea! Az önce beni ısırdın mı? "
O halde majestelerini tekmeleyeyim mi?
Bulanık karanlıkta bile, parıltısı keskin ve canlıydı.
Lyle şaşırmıştı ve Medea ile yüzleşti.
"Aklını mı kaçırdın? İmparatoru ısırdınız! "
Öyleyse kendimi nasıl korumalıyım? Majesteleri sadece sizin isteklerinizle ilgileniyor ve benim irademi tamamen görmezden geliyor! "
"Medea!"
"Ne! Bu benim vücudum! Buna izin vermezsem, kimsenin bana dokunamaması doğru! Beni tutmanın sebebi senin yeterince iyi olduğunu düşünmemdi - İmparator olduğun için değil! Bu yüzden şimdi istemiyorum — yani HAYIR! "
Medea çığlık atarak vücudunu çevirdi ve battaniyeyle başı dahil tüm vücudunu örttü.
Lyle tamamen şaşırmıştı ve tamamen şok olmuştu.
"Ne-ne?"
Lyle, "senin yeterince iyi olduğunu düşündüğüm için" ne kadar saçma olduğunu aklına getirmeye çalışıyordu…. Öfkeli olmalıydı ama garip bir şekilde daha iyi hissediyordu.
"Kahretsin, kahretsin!"
Lyle, Medea'nın arkasına baktı ve sinirlenmeyi düşünemiyordu bile.
Uyuduğunda ……
Ancak Lyle, öfkeyle dolu olan Medea'dan daha ısrarcıydı. Bir süre sonra Medea nazikçe uykuya daldı, durmadan nefes aldı, battaniye biraz üstünden düşerken biraz uykulu ve anlamsız konuşarak mırıldandı.
"Haa ... [sfx iç çek]"
Lyle deliriyordu. Yanında olsa bile ona dokunamıyordu.
Onu göremediğinde, çok haksızlık hissetti, bu yüzden gizlice Medea'nın yatak odasına girip onun uykusunu izliyordu. Ama odasında olması önemli değildi; hala ona dokunamıyordu. Boğazı doldurulmuş ve ağzına kadar yanmış hissetti.
Birlikte yatağa gittiklerinde Medea, ona sıkıca sarılırken Lyle'ın kollarında uyuyakalardı.
Şimdi tek başına uyuduğunda bir battaniyeye ya da yastığa sarıldı.
"Sanırım artık bir şeye sarılmam gerektiğine göre bir uyku alışkanlığı geliştirdim."
Şimdi Lyle bir battaniyeyi sıkıca tutarak uyumaya çalışıyordu. Hava sıcak olalı bir süre oldu ama son birkaç gündür hava soğuyordu ……
Uzun bir tartışmadan sonra Lyle, Medea'nın kollarındaki battaniyeyi nazikçe çekti.
Uyuduğu için kolayca kayıp gitti.
Derin bir şekilde uyuyormuş gibi, herhangi bir ince hareket algılayamıyordu ve sadece nefes alıp veriyordu.
'Biraz daha……'
Lyle, onun soğukkanlılıkla uyanmasından endişeleniyordu, ancak daha sonra onu tekrar örtmeyi planladı. Sonunda tüm battaniyeleri nazikçe çekti ve kenara itti.
"Uhngh…."
Belki de havalı olduğu için, Medea saplandı ve kendi içine kıvrıldı. Lyle sevimli ifadesi yüzünden neredeyse kahkaha attı, ağzını birbirine bastırdı, geri tuttu.
Medea fırlatıp döndü ve sonra Lyle'ın vücuduna doğru döndü. Vücudunu zar zor döndürmesine rağmen et eteğine değdi. Sıcaklığını arayan Medea, uykusunda Lyle'ın kollarına girdi.
Lyle sevinçle bağırdı, Medea'yı ve kendisini bir battaniyeyle örttü. Sonra battaniyenin üzerinden Medea'ya sıkıca sarıldı.
Tatmin edici bir geceydi.
***
"Tokat!"
Şok olmuş bir Medea'ya bağlı bir el, Lyle'ın yanağına çarptı. Sanki ona dürtüyle vurmuş gibi, Medea'nın gözleri şaşkınlıkla büyüdü ve kocaman oldu.
İlk önce uyanmış ve uykusunu izleyen Lyle yarı kırgın, yarı kızgındı.
"… Ne yapıyorsun İmparatoriçe?"
Sana sormak istediğim buydu.
Medea, ona vurduktan sonra bileğini tutarken şaşkınlıkla Lyle'a baktı. Onun kollarında uykusunu izliyordu, bu yüzden Lyle kendini Medea'nın elinden anında koruyamıyordu.
Sen uyurken kollarıma daldın. Önce ben seni kucaklamadım. "
Medea, Lyle'ın kendine güvenen bahanesine haykırdı:
O zaman beni uzaklaştırabilirsin! Ve elin belimde ne var! "
Önce kollarıma geldin; neden seni uzaklaştırmalıyım? "
"Çünkü ondan nefret ediyorum!"
Nefret eden biri için yüzün göğsüme yapıştı ve oldukça iyi uyudun.
Sakince cevap verdi, ama Medea'nın hoşlanmadığı sözleri Lyle'ın kalbini ürpertti. Medea kırgın bir yüzle Lyle'a baktı.
"Bir daha olmayacak!"
"Bir dahaki sefere bunu bir izin işareti olarak alacağım."
Lyle'ın apaçık arzuları Medea'yı suskun bıraktı.
Onu bir an öpme dürtüsünü hisseden Lyle, ona baktı.
Öfkeli Medea elinden çıktı ve Lyle'ın elini ve kolunu tokatlayarak beline sarıldı.
"Şimdi uyandım, o yüzden bırak gideyim!"
Lyle onu öpene kadar bırakmamak için cazip geldi ama bunun yerine çarptığı kolu nazikçe kaldırdı.
Ona dokunamadı bile. Sadece ona sarıldı ve uyudu.
Haksızlıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Storie d'amore#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...