Medea başını başka yöne çevirmeye çalıştı ama yaklaşan ayaklarına baktı. Şüpheli ve korkmuş bir halde sordu, "W ... Neden yatağa geliyorsun?"
Medea, sanki son umut kalesiymiş gibi battaniyeyi vücuduna sararak uzaklaştı.
Geri çekilerek aralarındaki mesafeyi artırmaya çalıştı ama hızla yatakta beliren Lyle'dan kaçamadı.
Bir anda yakalandı ve battaniyesi çalındı.
"Kyaak!"
Medea çıplak bırakıldı, ifşa edildi. Lyle bileklerini kavradı, başının yanındaki yatağa bastırdı ve açgözlü bir bakışla Medea'nın çıplak vücuduna baktı.
Medea gözyaşları içindeydi, kafası karışmıştı.
"Neden, neden sen ……. sendika günü dündü! " diye bağırdı Medea.
Medea vücudunu büktü ve mücadele etti.
Bu nedenle, beyaz, dolgun göğüsleri aşağı yukarı zıpladı ve ileri geri sallandı, Lyle'ın gözlerini memnun etti.
"Bu kadın benim……."
Lyle'ın onu yalamış ve yutmuş gibi görünen bakışları, Milledia'yı kırmızıya çevirdi.
Gözlerini karartan arzusu o kadar açıktı ki bir aptal bile bilirdi.
"AA neden? Şafağa kadar yaptık! "
Böyle bir adaletsizliğe somurtkanlığı çekiciydi ve ağlayan mavi gözleri çarpıcıydı.
Kendisinin de onu yutmak istediğini kabul etmekten rahatsızlık duyan bir kadındı.
"Bunu gece yaptığımız için sabah yapamayacağımızı söyleyen bir kanun yok."
Medea'nın şehvetli kırmızı gözleriyle Milledia'ya dikkatle bakarken, Medea'nın ağzı şaşkınlık içinde açıldı.
Eh, ne, hayır! Karakter farklı! Majesteleri, benden nefret etmediniz mi? "
Senden nefret ettim.
Medea'nın mavi gözleri, kalpsiz bir yüzle incitici bir şey söylemesine rağmen titremedi bile.
Medea gerçekten hafızasını tamamen kaybetti. "Bak, haklıyım!"
Lyle, sorduğunda Medea'nın ifadesinden memnun değildi:
"Öyleyse - Neden bunu yapıyorsun - benden nefret ettiğine göre?"
Kaşlarını çattı ve “Ama İmparatoriçe ile evleneli birkaç yıl oldu ve hala çocuğumuz yok mu? İmparatoriçe çocuk sahibi olmak için çabalıyor ama sanırım çok kayıtsızdım ……. ve ilişkimizi biraz değiştirmeyi düşünüyorum. "
"Oh hayır! Değiştirmenize gerek yok. Majesteleri şimdiye kadar iyi iş çıkardı …… .bekleyin! Ne yapıyorsun?"
Şaşıran Medea, onurlu bir dil kullanmayı unutarak mücadele etti.
Lyle, çabalarını engelledi ve Medea'nın her iki elini de başının üstüne sıkıştırdı.
Harekete geçmeyecek! Ne tür bir gücün var? Ellerin neden bu kadar büyük?
Lyle'ın sağ eli protesto etmeden önce Medea'nın göğsünü okşadı.
Küstah eli yumuşak göğüslerini sıkıp okşayıp ovuşturunca Medea'nın yüzü kızardı.
“Ne- ne yapıyorsun……. Oooh……. ”
"Konuşmaya devam et. Şimdiye kadar iyiyim ve başka ne var? "
Sanki onun tadını yavaş yavaş çıkarıyormuş gibi eli sert değildi, ama şehvetli, ahlaksız ve tuhaftı.
Medea, kalbini o kadar çok sallamasına rağmen Lyle'a baktı.
“…. 'Ona böyle dokunun'… .. bunu söyleyebilirsin …… ama yapamazsın, yapabilir misin…. ”
Pürüzsüz etiyle onu bir yandan diğer yana hareket ettiren Lyle, meme ucunu orta ve işaret parmaklarının arasına soktu ve hassas ön ucunu baş parmağıyla ovuşturdu.
Sadece ucu ovuşturdum. Bu gerçekten hassas olanı. Doğru değil mi Millie?
Medea'nın yüzü, takma adını dün gece yaptığı gibi çok tatlı bir şekilde söylediğinde daha da ateşliydi.
İmparator bunu neden yapıyor? Benden nefret ettiğini söyledin!
"Ah, aaaah……. Biliyorsanız durun……. Evet… … ."
"İyi hissediyor musun? Sanırım gün boyunca seni tutmalıydım. Loş ışıkta inlemeniz ilgi çekiciydi, ama bu kadar parlak güneş ışığı altında sizi tatmak daha büyüleyici…. Hiçbir ifadeyi saklayamayacağınız bir yere, ”diye fısıldadı Lyle o kadar yoğun ve baştan çıkarıcı bir şekilde Medea'nın yüzüne, aynı anda hem heyecan hem de ürperti hissetti.
Başını indirirken dudaklarını öpmek üzere olduğunu düşündüğünde gözlerini kapattı.
Lyle güldü ve dudaklarını Medea'nın ateşli yanaklarına bastırdı.
Çok lezzetli bir renk.
İffetli öpücüğünden sonra dişlerini gösterdi ve yanağını ısırdı.
Medea şaşkınlıkla Lyle'a baktı.
Kimsin?! Sahte bir Lyle'ın maskesi - sen!
Bir deja vu dalgası beni alt etti - Lyle'ın konuşma tarzıyla ilgili bir şey.
Daha önce söylediklerinizden farklı şeyler söylüyorsunuz… ..ama Lyle'ın asıl kahramanı Seira ile evlendikten sonraki ilk gecesini geçirdiğinde söylediklerine benzeyen sözler değil miydi? Bu da aynı davranıştı - kurnaz ve libidinal…….
'Hayır bekle! Ben Seira değil miyim? Balayının ilk gecesinde gösterdiğin ahlaksız kişiliğin neden şimdi çıkıyor? '
İlk geceyi Seira ile geçirdikten ve tam teşekküllü bir balayına girdikten sonra Lyle, geceyi Seira ile birlikte kadına yönelik korku ve nefretinin nereye gittiğini merak ettiği noktaya kadar yaktı.
Bir aşk romanı olduğu için ayrıntılı bir açıklama yoktu.
İlk ay imparatorun yatak odasından çıkamadı. Önümüzdeki yıl, Seira'yı haftada beş altı gün istediği birkaç satır vardı - ardından sekiz yıl sonra Seira ve Lyle'ın mutsuz ve tartışmacı olduğu bir son söz geldi.
Hayır neden? Ne oluyor be? Hangi bayrağa dokundum? Seni asla baştan çıkarmadım. Çıkmadık bile ya da bir ilişkimiz vardı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...