Elbette Medea, Lyle'ın endişelerinin farkında bile değildi.
"Dünyadaki tüm güce ve zenginliğe sahip bir İmparatorsun ve sağlığıma bakmam için bir yolculuğa çıkmama bile izin vermiyor musun ?!"
Banyodan sonra masaj alırken Medea endişelenmeye devam etti. Yaralanma ve kazasının bir sır olarak saklandığını, bu yüzden bir mazeret olarak bir kurtarma inzivası kullanamayacağını bilmiyordu.
Hala yeterince zamanım var. Romana göre Ian hâlâ güvende - şimdilik. Bu olay meydana gelmeden önce, onlarla bir şekilde iletişim kurmam gerekiyor…… '
İyileşme geri çekilme gezisini Seira'nın kalesini ziyaret edip doğal olarak arkadaş olmak için bir numara olarak kullanma planı tamamlandı. Yeni bir plan bulması gerekiyordu.
Doğrudan temas kurmak zordu çünkü İmparatoriçe'nin vücudundaydı.
"Bir aracıya ihtiyacım var - uzuvum gibi davranabilecek bir kişiye."
Medea romanda yalnızca Lyle'ın ve erkek kardeşi Luke'un anıları aracılığıyla ortaya çıktığı için, İmparatoriçe'nin onun adına hareket edeceğine güvenebileceği birinin tanımı atlandı.
Ek olarak, roman İmparatoriçe'nin ölümünden ve cenazesinden kısa bir süre sonra başladı.
Luke…. Luke'un gücünü ödünç alabilir miyim? '
Caird'in varisi ve Küçük Dük, Luke Francis Caird, ölen İmparatoriçe Medea'yı özleyen tek kişiydi.
Aslında, ayrı ayrı büyütülmüş olsalar ve birlikte çok az hatıraları olsa da, hâlâ ona değer veriyordu. Onunla ilgili hiçbir anısı yoktu ve Luke ile çok az ilgisi vardı çünkü çocukluğundan beri Düşes'in zorlu derslerinden geçmek zorunda kaldı.
İmparatorluk sarayına girdikten sonra, babası Dük onunla görüşmeyi reddetti, bu da Luke'un İmparator Lyle'ın iktidarı ele geçirmek için Medea'yı rehin olarak kullandığını yanlış anlamasına neden oldu.
Ayrıca İmparator'un, İmparatoriçe'nin otoritesini zayıflatacak bir numara olan Medea hakkında söylentiler yaydığına da inanıyordu.
Lyle'dan nefret etmesi şaşırtıcı değildi.
Ve açıkçası, Lyle'ın Medea'yı Duke Caird'e rehin olarak kullandığı doğruydu.
Bu sadece taç giydiğinde oldu ve Lyle tehlikedeydi. Ancak rejim istikrarlı olduğuna göre, bu yalnızca görünüşte çelişkili siyasi, zihinsel bir savaş.
Bu şekilde Duke Caird ve Lyle aynı yöne bakıyorlardı.
Duke Caird'in aksine, Luke muhtemelen kız kardeşine yardım etmekten mutlu olacak ve İmparatorluk Sarayına koşacaktı.
Ama ne derdi? Seira'nın destekçisi olmak ister misiniz? Seira'yı şövalye olarak yükseltmek mi istiyorsun? Hmm ……. '
Herkes şaşkına dönecek ve İmparatoriçe'nin neden birden düşündüğünü merak edecek ...
Sorunlu Medea, kullanılabilecek bir şey olduğunu hatırladı; işin ikinci bölümünde, Seira'nın yaşadığı mülkün sıradağlarından bir maden ortaya çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...