İşi her zaman erken bitirir. Lyle, yetkilileri hızlı ve doğru olmaya ve elbette takip etmeleri gereken bir konu olarak yetkin olmaya çağırdı.
Ancak bir gün birinin işini iyi görürse, ertesi gün en kötüsü olabilirdi ve etrafındakiler kızardı.
Hataların üzerine atlamaya ve onları ızgaraya atmaya hazır gibi görünüyordu.
Bu yüzden görevliler ayaklarının üzerinde durdular ve imparatora sunulan belgelerde hata olmaması için çok uğraştılar.
Yetkililer, hizmetçiler ve görevliler aracılığıyla gizlice nedenini sorduğunda, ruh halinin İmparatoriçe ile ilişkisi olup olmadığına bağlı olduğunu söylediler.
'Aman Tanrım.'
En azından saray mensupları İmparator tarafından daha az zorbalığa maruz kalıyordu, idari saraydaki görevliler ayrım gözetmeksizin İmparator'un zulmüne maruz kalıyorlardı.
“Bugün de mi?”
"İmparatoriçe'nin dün gece onu kucaklamasına izin vermediğini söyledi. Şimdi işimiz bitti…….”
Hal böyle olunca, idare sarayı görevlileri, geceleri İmparator ve İmparatoriçe'nin durumuyla yakından ilgileniyorlardı. Bu nedenle, konunun diğer yüksek rütbeli soyluların kulağına girmesi doğaldı.
Daha önce İmparatoriçe'yi görmezden gelen bir İmparator olduğu için herkes şok oldu. En şaşırtıcı şey, hiçbir şey bilmeyen cart Dükü idi.
Dük, söylentilerin doğru olup olmadığını görmek için İmparatoriçe ile tekrar tekrar görüşmeye çalıştı. Ancak yine de İmparatoriçe ile görüşmesi yasaktı.
Bir ya da iki gün olmadı, ama Dük, İmparatoriçe'nin Majestelerinin bu kadar uzun süre gözetim altında olmak için neyi yanlış yaptığını sorduğunda, mesajı ileten hizmetkar sessiz ve çok gergindi.
Garip bir önsezi hisseden Dük, İmparator'a bir dilekçe verdi. Dilekçeyi gönderdikten bir buçuk gün sonra, İmparatorluk Sarayı'ndan bir cevap geldi. Kart Dükü, İmparatoriçe'nin babası olduğundan, İmparatoriçe ile konuuşmak için özel izin verirdi.
cart Dükü içten içe gülümsedi. İmparatorun isteksiz olduğu belliydi.
İmparator ve İmparatoriçe arasındaki farklı ilişki yüzünden İmparator bunu neden yaptı?
Değişikliği kendi gözleriyle görmek ve onaylamak isteyen cart Dükü, İmparatorluk mahkemesine giden arabayı hızlandırdı.
***
Kabul salonuna giden Kart Dükü, Medea ile nasıl başa çıkacağını hesaplıyordu.
Daha önce Medea, İmparator'un çocuğunu hiç doğurmamıştı; her an Dük Card'ın gücü olmadan tahttan indirilebileceği tehdidinde bulunabilirdi. Medea'nın kendisinden nefret ettiğini bilmesine rağmen, babası Dük, Lyle'ın sevemeyeceği bir İmparatoriçe olduğu için her zaman Dük Card'a boyun eğmek zorunda kaldı.
Ama artık İmparator'un gözdesi olduğu için Medea ile uğraşmak oldukça farklı olurdu. Bunu akılda tutarak, Cart Dükü bu sefer Medea'yı nazikçe yatıştırması gerektiğini düşündü.
İmparatorun lütfunu kazandığı için onu överken, onu çocuksuzluğuyla nazikçe korkutacak ve henüz doğmamış bir prensin Dük'ün gücüne hala ihtiyacı olduğunu hatırlatacaktı.
Medea bunun olacağını asla göremeyecek ve sonunda ona boyun eğecekti.
"Majesteleri, İmparatoriçe geliyor.”
Kart Dükü kibarca eğildi ve hizmetçinin duyurusuna poz verdi.
Rengarenk yeşimin arka tarafındaki kapı açıldı ve lüks bir elbise giymiş Medea salona girdi. Cart Dükü aceleyle başını kaldırdı ve Medea'nın parlaklığı karşısında şaşırdı.
Her zaman Lyle'ın dikkatini çekecek kadar aşırı diyet yapan zayıf vücut kilo almış ve iyi görünüyordu. Buna ek olarak, Kart Dükü, belki de İmparator onu kayırdığı için, bu garip renkli görünüme oldukça şaşırmıştı. Medea her zaman güzel olmuştu, ama her zaman birileri tarafından kovalanmış gibiydi ve onu çevreleyen ve renklendiren gergin atmosferden bir türlü kurtulamıyordu.
“…… İyi göründüğüne sevindim,”
dedi Dük şaşkınlığını gizleyerek.
İmparatoriçe tahtında oturan Medea, hafifçe kaşlarını çatarak Kart Dükü'ne baktı.
Romanda, Kart Dükü, ana karakter olan Seira'ya müdahale eden bir kötü adamdı. Kızı Medea'nın ölümünden bu yana İmparator tarafından garip bir şekilde tercih edilen genç bir şövalye olan Seira'dan şüphelendi ve sonunda onun bir kadın olduğunu öğrendiğinde onu öldürmeye çalıştı.
Başarısız oldu çünkü Dük'ün oğlu ve ikinci erkek başrol oyuncusu Luke, ölümcül hedefini engelledi.
"Uzun zaman oldu, Dük."
Medea, Dük'ün hizmetçiler aracılığıyla Medea'ya nasıl davrandığını biliyordu.
Kart Dükü, kendisine bakan Medea'ya nezaketle gülümsedi.
“Sonunda, Majestelerinin kalbini fethettiniz……tebrikler, Majesteleri.”
'Alay mı ediyorsun?'
Medea'ya Lyle tarafından soğuk davranıldığını bilen Medea, Dük'ün sözlerinden memnun olamazdı.
"Ne var, Dük? Dük ve ben çok yakın değiliz, değil mi?"
"Nasıl böyle trajik bir şey söyleyebilirsin? Baba ve kızının yakın olmadığına inanamıyorum. Çok mutlu bir şey olmasına rağmen gelip İmparatoriçemi tebrik etmezsem dünya benim hakkımda kötü konuşacak.”
“Henüz kutlayacak bir şey olmadığını biliyorum…….”
dedi Medea, titremesini gizlemeden. Medea'nın heyecanını bekleyen Dük, keskin meraklı ve gizlenmiş gizemli yüzüyle Medea'ya baktı.
Medea, büyük duygusal iniş çıkışları olan bir çocuktu ve İmparator ona biraz ilgi gösterse de çok mutluydu. Çevresindeki herkese dikkat etmesine rağmen Lyle'ın dikkatli olmaması garipti.
“Majesteleri İmparatoriçeyi çok seviyor…… Eminim yakında iyi şeyler olacak. İmparatoriçe dikkatli olduğu sürece imparatorun oğlu nereye giderdi?”
Başka bir deyişle, “Şimdi dikkatli olmazsan, aşkı yakında yok olacak.”
'Ha.'
Sinirlendi ama Medea duygularını gizledi.
Medea, Seira'ya birçok yönden yardım etmeyi amaçlamıştı ve bu süreçte bir Dük'ün yardımına ihtiyacı olup olmadığını bilmiyordu. Dük'ün değil Luke'un yardımını almayı planlıyordu ama gelecekte ne olacağını bilmiyordu ve sebepsiz yere Dük'un duygularını incitmek zorunda değildi.
"Anlıyorum Dük. Söyleyeceğin tek şey bu mu?"
Kart Dükü ona baktı, hiç heyecan duymadan göz kamaştırıcı bir havayla çevriliydi.
Ne demek istediğini anlayan ve genellikle solgun görünen ya da öfkeden titreyen Medea.
Bu güven nereden geldi? İmparatorun kalbine güvenmek mi?
Veya…… hamile olduğunuzdan ve korkacak bir şeyiniz olmadığından emin misiniz?
Medea gerçekten Lyle'ın çocuğuna sahip olsaydı, Kart Dükü için hiçbir dezavantaj olmazdı. Medea ile araları kötü olsa bile, kökeni inkar edilemezdi.
"Majesteleri, Majesteleri sizi arıyor."
salona giren hizmetçi dikkatle taşıdı.
Kart Dükü Medea'ya baktı ve yüzünün hafifçe kızardığını, utandığını ve aydınlanmadığını görünce yüzünü düzeltti.
'Bu da ne?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Roman d'amour#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...