37. bölüm

2.5K 117 7
                                    

Dokunun dokunun dokunun dokunun ……

Lyle iki saattir parmaklarına vuruyordu.

Başkaları tek bir kelime yerine on veya yüz kelime söylerdi. Ancak Sid, rakibi İmparator olduğu için hiçbir şey söyleyemedi, bu yüzden onu tutmak zorunda kaldı.

"Neden, neden — imparatorun asistanı oldum?"

Bu, her soylunun hayalini kurduğu gıpta edilen bir pozisyondu, ancak Sid, ilk önce ilgisini dile getiren herhangi bir partiye bunu vermeye istekli olduğu noktadaydı.

Majesteleri, sizi rahatsız eden bir şey mi var?

Sid dikkatlice sorduğunda masaya vuran parmak durdu.

Lyle kasvetli bir yüzle başını çevirdi.

"Hayır."

Sorunların çözülmesi için iletilmesi gerekiyor. Sorunların çözülmesi amaçlanmıştır. Lütfen söyle bana. Majestelerinin gücü olacağım. "

Sid gözlerini kırpıştırarak zarifçe konuştu ama Lyle'ın yüzü soğuktu.

Tamam, eve git. Daha yapılacak daha fazla iş olduğunu sanmıyorum. "

"Hey, ho!"

Farkında olmadan bağıran Sid, sabırsızlıkla Lyle'a baktı.

Lyle ona öldürebilecek gözlerle baktı.

"Git."

"Tamam. O zaman yarın görüşürüz Majesteleri! "

Sid'in Lyle'ın desteği olma yeminleri ortadan kalktı; çok uzun süre küçülür ve hemen paltosuyla İmparatorun ofisinden ayrılırsa ofise geri çekileceği konusunda endişeliydi.

Yalnız kalan Lyle, vücudunun üst kısmını sandalyesinin arkasına yasladı.

"……."

Çevre sessizleştikçe, Medea'yı daha çok düşündü.

Lyle, Medea'nın bu sabah gördüğü imajını hatırlayarak kanlı bir kıkırdama attı.

Ne rüyalar gördün?

Bir battaniyenin üzerine sarıldı ve havasızmış gibi homurdandı. Battaniyenin geçen seferki gibi atılmaması büyük bir şans, ama aynı zamanda üzüntü vericiydi.

Lyle iç geçirdi ve Medea'nın diğer yüzlerini hatırladı.

Medea hafızasını kaybettikten sonra, yüz yüze görünümler ona birçok farklı davranış ve görüntü gösterdi.

Sadece düşünmenin Lyle'ın yüzünü kızdırdığı birçok utanç verici durum vardı, ama onu daha önceki aynı Medea olarak görmesini imkansız kılan başka şeyler de vardı.

Lyle masasında Medea'yı düşünerek uyuyakalmıştı. Medea'nın tarafını korurken uykusunu izlemekle meşguldü çünkü önceki gece uyumamıştı.

"Onu şahsen görebildiğin halde bunu neden yapıyorsun?"

Acınası olduğunu düşündüğünü kabul etmesine rağmen, yardım edemedi.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin