21. bölüm

3.7K 156 16
                                    

Lyle sızan kahkahasını geride bıraktı ve Medea'nın dudaklarını açmak için tereddüt ettiğini izledi.

….Aman Tanrım. Neden beni böyle rahatsız etmek istiyorsun?

Lyle beni beklerken yarı açık gözleri çarpıcıydı.

Dudaklarım yarı açıkken, beni öpmediğinde Lyle'a baktım, fark edip etmediğini merak ettim.

Gözlerimiz buluştuğunda şaşırmıştım.

“Güzel dudakların var, Millie……. Bundan sonra onları daha sık tatmam gerekecek. "

Lyle başını yavaşça indirirken fısıldadı.

Yüzü yaklaşırken Medea kızardı ve gözleri panikledi ve sonra sıkıca kapandı.

"Huumm ...."

Sıcak, düzgün dudakları hafifçe sürtünerek aşağı bastırdı ve sonra dili içeri girdi.

Daha önce özgürce istila etti ve şehvetle dolaştı, ama bu sefer okşamaydı. Sanki Medea'nın dilini okşayarak baştan çıkarıyormuş gibi.

"Hmm…."

Yeterince cesaret topladığında, dilini dikkatlice kendi diliyle okşadı, bu yüzden tüm işi yapmıyordu.

Lyle alçak sesle inledi.

Sonra Medea'ya daha sert sarıldı.

"Millie ... ..."

Neden bu kadar heyecanlandığını bilmiyorum? Medea, vücudu gevşemeye ve yükselen şehvetli sıcağına teslim olmaya başladığında düşündü.

Bunun ortasında Lyle'ın sıcak palmiyesi bacaklarının arasından kaydı. Yavaşça okşuyordu, dün geceki olaydan izler taşıyan girişini okşuyordu.

"Hnngh… .."

Medea belini kıpırdatırken ve tuhaf hisle bacaklarını kapatırken Lyle neşeyle güldü. Medea'nın ortaya çıkardığı her tepki onu daha da sevdirdi.

“Şafağa kadar bütün gece seni kucaklamak bana bir ödül kazandırdı. Sanırım hemen koyabilirim. "

Memnuniyetle, Medea'nın kafasını karıştıran sözler fısıldadı.

Lyle, Medea'nın dizlerini açarak bacaklarını nazikçe kavradı.

"Hadi, yakında gitmene izin vereceğim …… .. Millie."

***

"Hungh, oh! Bakma…… .Ooooh! Aang! "

Lyle, gözlerini dört açarak Medea'nın ellerini yatağa tuttu.

İçeri girdiğinde vücudunun titrediğini ve hacimli göğüslerinin ağırlığıyla sallandığını görmek muhteşem bir manzaraydı.

Lyle'ın acımasızca büyük penisi içeri ve dışarı fırlarken, Medea'nın tamamen açık olan ince bacaklarının arasına pompalandığı için kaçırılamazdı.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin