67. bölüm

1.9K 45 6
                                    

"Ah……. Ah, hayır… Efendim, durun…….”

Biraz daha hissetmek isteyeceğini düşündü, bu yüzden Medea kollarıyla kendini kapatarak aceleyle döndü. Lyle, Medea'ya dudaklarını şapırdattı iştahla, Medea'nın kırmızı bir yüzle soluk soluğa kalmasıyla aklı karıştı.

“Millie…… .sadece biraz yaptıım. Onları daha çok emmek istiyorum. Acele et ve göster bana."

"Oh-oh-hun. Daha fazla yok……. Lütfen. Ben utanıyorum.…."

Dudakları yarı açık olan Medea, ıslak gözlerle ona bakarken yalvardı. Lyle yutkundu.

“Eğer bana göğsünü göstermezsem…... Sonuna kadar gitmemi mi tercih edersin?”


Lyle sırıtarak fısıldarken Medea telaşlandı. Çökmekte olan gülümsemesi anında vücudunu ısıttı.

“Ah……hayırrr…….”

Lyle tereddüt eden Medea'ya vahşice onu izledi

"Hmm, İmparatoriçem, daha çok hoşuna gitti mi?"

"Ah……. hayır……."

"Cevabın geç geldi"

Lyle gülümsemeyi bıraktı; Medea'nın elbisesini süsleyen kurdele çözüldü. Medea'nın kollarını kavradı, ona kocaman gözlerle bakan Medea, bileklerini kurdeleyle bağlayarak etrafında döndü.

"Ha? Ne yapıyorsun……. Aang! hayır……."

Lyle, Medea'nın göğüslerini iki eliyle destekledi, ısırdı ve nazikçe emdi. Medea inledi ve tatlı zevklerle hıçkıra hıçkıra ağladı.

“Oh, ben…Majesteleri…durun, aaaaaaaaaaaaahh….”

"Bu kadar tatlı bir yüzle ağlamayı kes……. İmparatoriçe, beni her zaman aşırı tahrik ediyorsun. Seni cezalandırmazsam…….”

“Huuuuun Aang….….!”

Tükürükle ıslanmış iki meme ucu müstehcen bir şekilde ovuşturuldu ve sıkıştırıldı. Medea sapkın uyaran karşısında vücudunu bükerek hıçkıra hıçkıra ağladı.

“Tamamen sırılsıklam görünüyor. Bu ahlaksız İmparatoriçe ile ne yapacağım?”

Lyle huysuzca gülümsedi ve Medea'nın elbisesinin eteğine dokundu.

Bir anda elbisenin eteği yırtıldı ve bir korse ve jüpon ortaya çıktı. Lyle, çoktan gevşemiş olan korsenin ipini sevinçle çözdü.

"Sevimli Medea. Seni daha çok nerede memnun etmemi istersin?”

“Ah…… bilmiyorum. Böyle bir ……………Ah………………….….”

Yırtık bir elbise ve kayışın kanepenin altına düştüğü bir korse.

Bir kolunda Medea olan Lyle ayağa kalktı ve iç eteğini indirdi. Dantele sarılı ince iç çamaşırı yere düşerek sırılsıklam olan iç çamaşırını ortaya çıkardı.

"Oh, benim... hepsi ıslanmış."

Medea gülerek başının ucuna kadar kızardı.

Lyle Medea'ya sarıldı, yatağa gitti ve külotunu çözdü. Çok geçmeden yumuşak bir sesle yere düştü.

"Hizmetçiler o iç çamaşırını gördüklerinde ne düşünecekler? Ha? Benim Medea'm……."

"Bilmiyorum……. Lütfen çöz beni. Mmhmm…….”

Mücadele eden Medea'yı nazikçe öpen Lyle, omzuna koyduğu korse ipini aldı. Medea'nın ayak bileğini onlarla bağladı ve karyola direğine bağladı.

"Ey! Ne yapıyorsun? Aman Tanrım!"

Perdeyi karyola direğinden çözen Lyle, onu Medea'nın diğer ayak bileğine bağladı ve başka bir direğe bağladı. Medea şaşkınlık içinde bacaklarını açık ve havada buldu.

“Ah, Majesteleri……. Utanıyorum……. Lütfen dur……."

"Henüz değil. Bacaklarımı ıslatan müstehcen İmparatoriçe'yi cezalandıracağım ve sonra onu serbest bırakacağım."

"Ah……."

Lyle utançla Medea'nın yanağını öptü ve kalçasının altına girdi. Medea'nın çiçekliği zaten aşk sularıyla ıslanmıştı.

“Ah, hayır, yalama!”

Lyle'ın hizmetini zaten birkaç kez almıştı ama çok ıslanmış olduğu için kendini çok bilinçli hissetti. Utandığı için dayanamadı.

Ama Lyle, Medea'nın kedisine açgözlülükle baktı, sanki durmak söz konusu değilmiş gibi.

“Bu bir ceza olduğu için kendini iyi hissetmemelisin. Sizce de öyle değil mi İmparatoriçe?

medea hıçkırır

Medea'nın gözleri fal taşı gibi açıldı, Lyle'ın dili onun çiçekliğine tamamen nufuz etmişti tek bir yer bile bırakmadan yalıyordu.

"Ahhhhhh..."

Lyle neredeyse orgazm olmasını sağlayan uyaran karşısında titrerken derinden güldü.

"Cezalandırılıyorsun. Orgazm olursan daha da fazla cezalandırılırsın.”

"Ah! Böyle bir…!”

Lyle ona hizmet ederken zirveye çıkmaması tamamen mantıksız bir talepti. Ama Lyle, itirazlarını ve mazeretlerini dinlemeyecekmiş gibi yüzünü Medea'nın uyluğuna gömdü.

Medea'nın yüzü, cezasının nektarda boğulan bir arı gibi tatlı bir düşüş olacağı önsezisiyle kıpkırmızı oldu.

***

Aşk suyuyla ıslanmış bir parmak kalçalarının arasına her girdiğinde, vücudu zıplıyordu. Medea, tünellerinin içinde onun parmaklarını sıktığının farkında olmadan boğuştu.

“Evet, uh evet….Ugh evet…….”

Kalın, uzun parmakları onun çiçekliğinin deliğini çalıştırarak, onu şehvetle tepki verip doruğa ulaştırırken, Lyle'ın kaba dili onun çiçekliğine girip çıktı, çılgınca tadına baktı.

Medea, çiçekliğinden  doruğa çıkmak için afrodizyak yeteneğini suçladı.

"Aman Tanrım. ha-ha-uh-huh! Aaanghhhh!"

Lyle'ın gülümsemesi sıçradığında derinleşti, bir su birikintisi püskürttü ve doruğunu tadabildi. Sayısız zirveye ulaşmış olan Medea, coşkuyla inledi ve titredi.

"Haaaa, hhhaaaaa..."

Medea yanaklarından aşağı akan salyayı umursamayı göze alamazdı.

Lyle'ın çiçekliğini yalamasını zar zor protesto edebiliyordu ve çiçek içkisini içmesini protesto etmesine imkan yoktu…… zaten onlarca kez boşalmıştı.

“Hayır, hayır.. Uh-huh…….Ahh evet”

Kendini çok iyi hissetti. Medea, Lyle onu her kucakladığında bunu hissetti, ama şimdi gerçekten tehlikeli olduğunu düşündü.

'Kaçmalıyım'

***

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin