27. bölüm

3.5K 121 12
                                    

İç kıvrımlarını açığa çıkardığında, şeffaf sıvı dışarı sızmaya başladı.

Medea'nın yüzü kıpkırmızı oldu.

"Öpücükten başka bir şeyde liderliği ele aldığını sanmıyorum ... ..."

"Hayır, benimle dalga geçme," dedi Medea somurtup geri çekilirken.

Lyle tuhaf bir gülümsemeyle Medea'ya yaklaştı.

Ben alay etmiyordum; Ben sadece doğruyu söylüyordum. "

Medea bir eliyle geniş göğüslerini kapatırken diğer eliyle elbisesini kaldırmaya çalışıyordu.

Bana göğüslerini göster.

"Hayır, hayır! Bu sabah onu çok gördün! "

"Böylece bana gösterebilirsiniz…. Sen zaten böyle dururken. "

"Ahh……."

Lyle'ın parmakları Medea'nın kolunun altına girdi ve meme uçlarını hafifçe kıstı. Acı verici değildi, ama ahlaksız şaka onu inilti yaptı.

“Yalama yaptığını söyledin, ama - diğer şakalar……! Ugh! "

Onu azarlarken Medea'nın iki kızgın yanağını tutan Lyle, onun üzerine çok sayıda öpücük koydu ve onu inanılmaz derecede tutkulu, yutan bir öpücükle bitirdi.

Elbise Medea'nın elinden çıktı, şimdi tamamen enerjisizdi.

"Huuah ... oooh hnngh ..."

"Şimdi seni yalarım," diye fısıldadı Lyle, tatlı öpücüğünden kurtulduktan sonra Medea'nın mavi gözlerine bakarak.

Medea, Lyle'ın önünde isteyerek diz çöktüğünü görünce tereddüt etti. Kombinezonunu tekrar kıvırdı ve utangaç bir bakışla ilerlemesine izin veriyor gibiydi. Gerginlikle titreyen uyluklar arasında tertemiz bir kedi ortaya çıktı.

"Haaaa…."

Lyle parmaklarıyla Medea'nın kıvrımını açtı ve yapışkan bir sırla ona baktı.

Medea utandı ve bacaklarını kapatmaya devam etti.

"Millie."

"Evet evet?"

Kavrulmuş Medea'yı şaşkınlıkla yanıtladı.

Lyle bakışını Medea'nın titreyen dizine işaret etti ve "Bacaklarını kapatmaya devam edersen, aralarına giremeyeceğim" dedi.

"Benimle dalga geçme…."

Seni dilimle temizlemek istediğimi söylediğimde yalan söylemiyordum.

Böylesine düzgün ve güzel bir yüzle, büyük bir yıkıcı güce sahip olan kirli sözler söyledi. Medea bir an sersemlemişti.

Lyle dedi ki:

“Kalçalarınızı hareket ettirmeye veya bacaklarınızı kapatmaya devam ederseniz, bunun daha büyük olanı istemek anlamına geldiğini anlıyorum. İyi olacaksın, değil mi? "

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin