Medea, boşalmasının ve aşk sularının tadına bakarak dikkati dağılan Lyle'a bakarken sessizce bir şekilde düşündü.
“Ahhaa [İç çekiyor]…… Millie…”
Son olarak Medea'nın ayak bileklerindeki ip ve korse kayışları gevşetildi. Lyle kalktı, Medea'nın yüzünden akan aşk sularını yaladı. Medea, İmparator'un kıyafetlerini çıkardığını gördüğünde, onun kaçmak için son şansı olduğunu anladı. Eğer kendini bu şekilde kucaklasaydı, ertesi gün şafağa kadar Lyle'ın kollarından kurtulamayacaktı.
Bilekleri hala bağlıydı, ama Medea titreyen bacaklarının üzerine kalktı ve kaçmaya çalıştı.
"Ah, İmparatoriçem."
Medea'nın görünüşü, kalçası Lyle nın tükürüğüne bulanmış, Lyle'ın penisini daha da sertleştirip midesine ulaşmıştı. Ucundan meni akmaya başlayınca Lyle daha fazla dayanamadı ve Medea'ya yaklaştı. Medea yataktan kalkmaya çalışarak arkasına baktı.
Ah!
Medea yataktan düşmek üzereydi; Lyle hızla onu belinden yakaladı. Medea'nın sıcak kütlesinin onu ısıttığını ve doğrudan kalçasına bastırdığını hissettiğinde yüzü karmakarışık oldu.
“Hayır, Lyle…….”
"Mümkün değil."
Ucu, kalçalarının yanaklarının arasındaki çekirdeğe yakın bir yere girdi. Lyle'ın yumuşak, kıvrılmış etine dokunduğu için ağzı sulanıyordu, sanki Lyle onun içinde eriyecekti.
"kaçmaya mı çalışıyorsun Medea mı?
"Ah, ah, ah..."
Medea, ucu zar zor sokup hassas girişini ovarken endişeyle başını salladı.
“H-hayır…. Onu…İçine koy…….”
Olamaz......
Medea istemeden mırıldandığı sözler karşısında kızarırken Lyle sırıttı.
"Memnuniyetle."
“Ha-!”
Kelimeler, dışarı sızan derin zevki yeterince ifade edemezdi. Lyle, Medea'yı belinden yakalayıp çılgınca ona doğru itmeye başlarken bir anda kendini sonuna kadar itti, köküne kadar.
Medea yeniden zirveye ulaştı, ürperdi ve zevke odaklandı. Utanmasına rağmen, kendini çok iyi hissetti.
"Hayır hayır……. Çok iyi hissediyorum.…. Ah! Ahhhhh…….”
Lyle yatağa gömüldü, ona arkadan sarıldı ve mücadele eden Medea'nın göğüslerini kavradı. Titreyen bacaklarını dizlerinin üzerine koydu ve sırlarını ortaya çıkarmak için onları genişçe yaydı.
"Ha! Evet! Ahhh……hayır……!”
Parmakları tükürükle ıslanmış çiçek likörünü kullanarak kadının bacaklarının arasına girdi. Lyle tarafından hafifçe fırçalandığında titrediği yeri yağlamak için vücut sıvılarını kullandığında vücudu hızla zirvesine ulaştı.
"Ah! Ahhhhhh…….Dur……!”
Aklını kaybedene kadar ona imreneceği açıktı. Lyle, çiçek tomurcuğu üzerindeki tutuşunu sıkılaştırırken ve vücudu hızla orgazma ulaşırken Medea mücadele etti ve doruğunu tatmamaya çalıştı.
"Ha ha! Ah! Ah-ha! Ah-ha…….”
Lyle'ın karnına kadar dolduran ve geren penisi Medea'yı bitkin olsa da yalnız bırakmadı. Lyle hıçkıra hıçkıra aşağı yukarı zıplarken çiçek tomurcuğunu tekrar yuvarladı ve zirvelere ulaşmaya devam etti.
Müstehcen cezanın acısını çeken Medea, Lyle'ın kollarında ağladı.
Her zamanki gibi sıradan bir akşamdı.
***
Lyle, penisini ancak Medea iki kez bayılduktan sonra çıkardı. Bileklerini bağlayan kurdeleyi daha önce çözmüştü ama Medea somurtuyordu.
Öte yandan Lyle, Medea'ya hizmet ederken mutluluktan parlayarak yanında duruyordu.
İmparator onu bekliyordu, teslim ediyor ve elle hizmet ediyordu. Soylular öğrenirse aylarca dedikodu olur ama Lyle umursamadı. Yaşadığı sürece Medea için yapamayacağı hiçbir şey olmadığını düşündü.
"İmparatoriçe, daha fazla yemelisin. Eğer yapmazsan vücudun hastalanacak.”
Vücudunu bu noktaya kim getirdi?
Bu yaşta, Medea'nın zaten beş tam zamanlı şifacısı vardı. Hepsi bel uzmanıydı! [Veya masaj terapistleri, sanırım]
Neyse ki henüz kilo vermemişti ama her gün böyle ıstırap çekseydi haftada 2 ila 3 kilo vermek kolay olurdu!
Ona dik dik baktı ama Lyle sırıtarak Medea'ya tatlı tatlı baktı. Bu gülümseme karşısında Medea nedense ölümüne utandı.
"Neden - neden gülüyorsun?"
“İmparatoriçe sevimli olduğu için”
Duvarın bir tarafında sıralanmış hizmetçiler gördü, birbirlerine baktılar. Medea yanan bir yüzle Lyle'ın uyluğunu masanın altına sıkıştırdı. Bununla birlikte, aşırı sağlam uylukları kolayca kıstırılmadı, bu yüzden sadece parmakları yoruldu.
"Uylukların neden bu kadar güçlü!"
"Bence bacakların yeterince güçlü değil."
Lyle doğal olarak onun fısıltısına kaba bir yanıt verdiğinde Medea kelimeleri bulamamıştı.
Öfkeli Medea'yı kollarında tutan Lyle, hoş bir sesle,
"Yememiz bitince hemen yatalım. Yemeyi bitirdin mi?"
Vay canına bu adam cidden......
Şaşıran Medea şiddetle başını salladı. Sırtını daha fazla dinlendirmeden doğrudan ikinci tura gidemezdi.
“Daha fazla, daha fazla yiyeceğim! Tatlıyı da hazırla!”
Medea'nın kararlı sözleri üzerine, hizmetçiler daha çok yiyecek getireceklerini ve güler yüzlü yüzlerini söylediler.
Lyle, Medea'nın davranışlarından memnun görünüyordu.
'Ugh… o kadar sinsisin ki seni uzaklaştırmak zor…….'
Utançtan titreyen Medea, Lyle'a baktı.
Lyle, Medea'yı yanağından öptü ve masumca fısıldadı, "Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...