Lyle'ın kalbi, iddiasız bir İmparatoriçe'nin çığlıkları karşısında heyecanla sallandı.
Kadının iç uyluğunun yumuşak tenini silip süpürdü ve kadının irkildiğini hissetti.
Korkmana gerek yok, seni incitmeyeceğim.
"M-Majesteleri, oraya gitmenize gerek yok!"
Lyle, Medea'nın sözlerine kaşlarını kaldırdı.
"Neden? İzin verirsem üstüme çıkmak ister misin? "
"Şey, o değil, ama ..."
Lyle, Mildia'nın kiraz gibi kırmızıya boyanmış yüzüne bakarken dilini tıkladı.
Lyle'ın sıcak palmiyeleri kırılgan yapraklarını kapladı. Medea şaşırmıştı.
Lyle, onun çok az ıslandığını anladığında utandı. Geçmiş Medea bu noktada yeterince ıslaktı.
"Ah, hayır, şimdi denersen, acı verecek."
Ancak, daha fazla gecikme Lyle'ın başını belaya sokardı.
Lyle, ince parmak uçlarıyla çatlaklar arasında gidip geldi.
Yavaşça ıslanmaya başladığı yerde parmaklarını ıslatarak, yapraklara özsuyu sürmüş gibi hareket etti.
İlk kez birisi ona dokunmuştu, bu yüzden daha uyarıcıydı. Yanakları boyalı Medea dayandı.
"Hee!"
Parmaklar uyarı yapmadan içeri ve dışarı çıktı.
Şimdi Lyle'ın acelesi vardı. Ama Medea şimdi yaralanırsa ağlar ve yatak odasından kaçardı.
"Ona karşı hislerim yok ama hafızası olmayan birini beni kucaklamaya zorlamak da iğrenç."
“Ahhhh… Oh! Ah…. Orada…"
"Buraya?"
Fısıldayan Lyle, Medea'nın tepki gösterdiği bölgeyi ovuşturdu.
Medea'nın zıplayan beli Lyle'ı tuhaf bir şekilde kızdırdı.
Utanmış gibi gözlerinden kaçıyordu ama aynı zamanda rahatsızlığa tahammül etmeye çalıştı.
Lyle parmak uçlarını büküp oradan oraya dolaşırken, ona güzel yerleri öğretmeye çalıştı. Lyle kendini ele geçirmiş, Medea'nın sırlarına dalmış hissetti ve bu, inlemeye ve burnundan mırıldanmaya başladığında isteksizliğini eritmeye başladı.
"Bir şey ..."
Kötü hissettirmedi.
Hayır, aslında harika hissettirdi.
"Heee!"
Tam o anda, Lyle parmak uçlarının ulaşabildiği kadar derine indi. Şaşıran Medea, gizli yerini sıkılaştırdı.
Lyle içgüdüsel olarak mekanı zevkle titreten şehvetli bir dokunuşla alay etti.
"Ah ah… … ! Uhhh…. "
Lyle, utançla mücadele eden Medea'yı tatlı bir görünümle boyadı.
Dar geçidini hızla gevşetip parmaklarını gererek iki ve üç kişilik yer açtı.
"Uhhhh. ...!"
Müstehcen uyaran Medea'nın gözlerini kızarttı ve kızardı ve kızardı.
Kendimi buraya itersem Medea nasıl bir yüz ifadesi yapardı?
Lyle uyarıcı düşüncesi üzerine kuru tükürüğünü yuttu. Umutsuzca susamış hissetti; boğazı yanıyormuş ve ikiye bölünüyormuş gibi hissetti.
* * *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨ Zaten sekizinci intihar girişimi. İmparatoriçe Medea bu sefer yine ölmedi. Ama bu sefer biraz tuhaf. "Hafıza kaybı?" İmparator Lyle, Medea'nın operasyonuyla eğlenir. Bunca zamandır bana korkunç bir şekilde eziyet ediyorsun ve şimdi hafızan...