3.BOLUM

3.5K 204 9
                                    

"… … Hafıza kaybı?"

Av eldivenlerini çıkaran Lyle kaşlarını çattı.

Şimdiye kadar, bir rapor alacağını ve ardından İmparatoriçe'nin hizmetçilerini kurtarmak için bir emir vermesi gerektiğini düşündü.

Ancak beklenmedik haberler geldi. Lyle çok heyecanlıydı,

"Hafızasını kaybederse, bu gece huzur içinde uyuyacağım!"

"Beni hatırlamadığın için, yatak odamda bir kadın sakladığımı söyleyen o hayalperest kadının söylentilerini duymak zorunda kalmayacağım."

"Şaka yapmanın zamanı değil. Sanırım bu sefer doğru. "

Sid'in ciddi ses tonuna rağmen, Lyle pek güvenmiyordu.

Medea intihara teşebbüs ettiğinde, birkaç an nefesini kaybetmiş ve 'ölmüştü.'

"Hafıza kaybı …… İmparatoriçe, çiftin görünüşüyle ​​ilgili saçma bir ricada bulunmaya çalışır mıydı ... siz onu incelediniz ve kontrol edildi mi?"

"Evet. Majesteleri de gelmeli…… ”

Ama Lyle'ın ifadesi soğuktu. Onu iyileştiremiyorum. Eğer gerçekten hafıza kaybı varsa, yabancı olurum, bu yüzden yüzümü göstermemek daha iyi olur. "

"Ha, Majesteleri ... ..."

Lyle, artık duymak istemediğini söyleyen bir yüzle uzaklaştı. Sid, öfkeli bir bakışla imparatorun peşinden koştu.

Beş gün sonra, Lyle istemese de onu ziyaret etmek zorunda kaldı.

Hafızasını gerçekten kaybedip kaybetmediğini doğrulayacaktı.

Beşinci gün uyumayı tercih ederim.

Lyle Sid'e bugünün programını sordu ve İmparatoriçe'nin iğrenç yüzünü kafasından silerek.

Majesteleri İle Tehlikeli Geceler [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin